۴۲۲۳/۱
۳۱۳۹/۱
(منبع: یافتههای تحقیق)
با توجه به نتایج به دست آمده در جدول ۴-۱۲ آماره آزمون برابر ۸۱۸/۴۹ است، پس میتوان گفت که مقدار به دست آمده در ناحیه بحرانی واقع نشده و نیز مقدار p-value (sig) برابر ۰۰۰/۰ است که از مقدار ۰۵/۰ =α کوچکتر است و بنابراین فرض صفر رد می شود. همچنین حد بالا و پایین دارای مقادیر مثبت هستند، مشخص می شود که وضعیت جهتگیری رقبا در جامعه آماری مناسب است.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
وضعیت ادراکی جامعه مورد نظر در مورد مشتری مداری چگونه است؟
برای پاسخ به این سوال از آزمون تی تک نمونه ای استفاده گردید. نتایج حاصل در جدول قابل مشاهده است.
جدول ۱۳-۴- نتایج مربوط به آزمون t تک نمونه ای مشتری مداری
متغیر
میانگین
انحراف معیار
مقدار t
درجه آزادی
معناداری
فاصله اطمینان
حد بالا
حد پایین
مشتری مداری
۳۸۵۳/۴
۳۰۴۳۴/
۱۱۳/۵۸
۱۶۲
۰۰/۰
۴۳۲۳/۱
۳۳۸۲/۱
(منبع: یافتههای تحقیق)
با توجه به نتایج به دست آمده در جدول ۴-۱۳ آماره آزمون برابر ۱۱۳/۵۸ است، پس میتوان گفت که مقدار به دست آمده در ناحیه بحرانی واقع نشده و نیز مقدار p-value (sig) برابر ۰۰۰/۰ است که از مقدار ۰۵/۰ =α کوچکتر است و بنابراین فرض صفر رد می شود. همچنین حد بالا و پایین دارای مقادیر مثبت هستند، مشخص می شود که وضعیت مشتری مداری در جامعه آماری مناسب است.
وضعیت ادراکی جامعه مورد نظر در مورد هماهنگی درونکارکردی چگونه است؟
برای پاسخ به این سوال از آزمون تی تک نمونه ای استفاده گردید. نتایج حاصل در جدول قابل مشاهده است.
جدول ۱۴-۴- نتایج مربوط به آزمون t تک نمونه ای هماهنگی درون کارکردی
متغیر
میانگین
انحراف معیار
مقدار t
درجه آزادی