شکل (۴-۹) گشتاور موتور با درصدهای متفاوت بیودیزل و دیزل در بار %۱۰۰ برای دورهای مختلف ۵۶
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
شکل (۴-۱۰) گشتاور موتور با درصدهای متفاوت بیودیزل و دیزل دردور RPM 1200 و بارهای مختلف ۵۸
شکل (۴-۱۱) گشتاور موتور با درصدهای متفاوت بیودیزل و دیزل دردور RPM 1400 و بارهای مختلف ۵۸
شکل (۴-۱۲) گشتاور موتور با درصدهای متفاوت بیودیزل و دیزل دردور RPM 1700 و بارهای مختلف ۵۸
شکل (۴-۱۳) گشتاور موتور با درصدهای متفاوت بیودیزل و دیزل دردور RPM 2000 و بارهای مختلف ۵۹
شکل (۴-۱۴) توان موتور با درصدهای متفاوت بیودیزل و دیزل دردور RPM 2000 و بارهای مختلف ۵۹
شکل (۴-۱۵) توان موتور با درصدهای متفاوت بیودیزل و دیزل در بار %۱۰۰ برای دورهای مختلف ۶۰
شکل (۴-۱۶) تأثیر افزایش بار موتور بر مصرف سوخت ویژه ترمزی دردور RPM 1200 برای ترکیبهای مختلف ۶۱
شکل (۴-۱۷) تأثیر افزایش بار موتور بر مصرف سوخت ویژه ترمزی دردور RPM 1400 برای ترکیبهای مختلف ۶۱
شکل (۴-۱۸) تأثیر افزایش بار موتور بر مصرف سوخت ویژه ترمزی دردور RPM 1700 برای ترکیبهای مختلف ۶۲
شکل (۴-۱۹) تأثیر افزایش بار موتور بر مصرف سوخت ویژه ترمزی دردور RPM 2000 برای ترکیبهای مختلف ۶۲
شکل (۴-۲۰) تأثیر افزایش دور موتور بر مصرف سوخت ویژه ترمزی دربار %۲۵ برای ترکیبهای مختلف ۶۳
شکل (۴-۲۱) تأثیر افزایش دور موتور بر مصرف سوخت ویژه ترمزی دربار %۵۰ برای ترکیبهای مختلف ۶۳
شکل (۴-۲۲) تأثیر افزایش دور موتور بر مصرف سوخت ویژه ترمزی دربار %۷۵ برای ترکیبهای مختلف ۶۴
شکل (۴-۲۳) تأثیر افزایش دور موتور بر مصرف سوخت ویژه ترمزی دربار %۱۰۰ برای ترکیبهای مختلف ۶۴
شکل (۴-۲۴) تأثیر افزایش دور موتور بر دمای گازهای خروجی در بار %۲۵ برای ترکیبهای مختلف ۶۵
شکل (۴-۲۵) تأثیر افزایش دور موتور بر دمای گازهای خروجی در بار %۵۰ برای ترکیبهای مختلف ۶۶
شکل (۴-۲۶) تأثیر افزایش دور موتور بر دمای گازهای خروجی در بار %۷۵ برای ترکیبهای مختلف ۶۶
شکل (۴-۲۷) تأثیر افزایش دور موتور بر دمای گازهای خروجی در بار %۱۰۰ برای ترکیبهای مختلف ۶۷
شکل (۴-۲۸) تأثیر افزایش بار موتور بر دمای گازهای خروجی در دور RPM1200 برای ترکیبهای مختلف ۶۸
شکل (۴-۲۹) تأثیر افزایش بار موتور بر دمای گازهای خروجی در دور RPM1200 برای ترکیبهای مختلف ۶۸
شکل (۴-۳۰) تأثیر افزایش بار موتور بر دمای گازهای خروجی در دور RPM1200 برای ترکیبهای مختلف ۶۹
شکل (۴-۳۱) تأثیر افزایش بار موتور بر دمای گازهای خروجی در دور RPM1200 برای ترکیبهای مختلف ۶۹
شکل (۴-۳۲) تأثیر افزایش دور موتور بر ناکس خروجی از اگزوز در بار %۲۵ برای ترکیبهای مختلف ۷۱
شکل (۴-۳۳) تأثیر افزایش دور موتور بر ناکس خروجی در بار %۵۰ برای ترکیبهای مختلف ۷۱
شکل (۴-۳۴) تأثیر افزایش دور موتور بر ناکس خروجی در بار %۵۰ برای ترکیبهای مختلف ۷۲
شکل (۴-۳۵) تأثیر افزایش دور موتور بر ناکس خروجی در بار %۵۰ برای ترکیبهای مختلف ۷۲
شکل (۴-۳۶) تأثیر افزایش بار موتور بر ناکس خروجی در دور RPM1200 برای ترکیبهای مختلف ۷۳
شکل (۴-۳۷) تأثیر افزایش بار موتور بر ناکس خروجی در دور RPM1400 برای ترکیبهای مختلف ۷۴
شکل (۴-۳۸) تأثیر افزایش بار موتور بر ناکس خروجی در دور RPM1700 برای ترکیبهای مختلف ۷۴
شکل (۴-۳۹) تأثیر افزایش بار موتور بر ناکس خروجی در دور RPM2000 برای ترکیبهای مختلف ۷۵
شکل (۴-۴۰) تأثیر افزایش دور موتور بر مونوکسیدکربن در بار %۲۵ برای ترکیبهای مختلف ۷۶
شکل (۴-۴۱) تأثیر افزایش دور موتور بر مونوکسیدکربن در بار %۵۰ برای ترکیبهای مختلف ۷۶
شکل (۴-۴۲) تأثیر افزایش دور موتور بر مونوکسیدکربن در بار %۷۵ برای ترکیبهای مختلف ۷۷
شکل (۴-۴۳) تأثیر افزایش دور موتور بر مونوکسیدکربن در بار %۱۰۰ برای ترکیبهای مختلف ۷۸
شکل (۴-۴۴) تأثیر افزایش بار موتور بر مونوکسیدکربن در دور RPM1200 برای ترکیبهای مختلف ۷۸
شکل (۴-۴۵) تأثیر افزایش بار موتور بر مونوکسیدکربن در دور RPM1400 برای ترکیبهای مختلف ۷۹
شکل (۴-۴۶) تأثیر افزایش بار موتور بر مونوکسیدکربن در دور RPM1700 برای ترکیبهای مختلف ۸۰
شکل (۴-۴۷) تأثیر افزایش بار موتور بر مونوکسیدکربن در دور RPM2000 برای ترکیبهای مختلف ۸۰
شکل (۴-۴۸) تأثیر افزایش دور موتور بر دوده در بار %۲۵ برای ترکیبهای مختلف ۸۱
شکل (۴-۴۹) تأثیر افزایش دور موتور بر دوده در بار %۵۰ برای ترکیبهای مختلف ۸۲
شکل (۴-۵۰) تأثیر افزایش دور موتور بر دوده در بار %۷۵ برای ترکیبهای مختلف ۸۲
شکل (۴-۵۱) تأثیر افزایش دور موتور بر دوده در بار %۱۰۰ برای ترکیبهای مختلف ۸۳
شکل (۴-۵۲) تأثیر افزایش بار موتور بر دوده در دور RPM1200 برای ترکیبهای مختلف ۸۳
شکل (۴-۵۳) تأثیر افزایش بار موتور بر دوده در دور RPM1400 برای ترکیبهای مختلف ۸۴
شکل (۴-۵۴) تأثیر افزایش بار موتور بر دوده در دور RPM1700 برای ترکیبهای مختلف ۸۴
شکل (۴-۵۵) تأثیر افزایش بار موتور بر دوده در دور RPM2000 برای ترکیبهای مختلف ۸۵
فهرست جداول
جدول(۱-۱) استانداردهای آلایندگی اروپا برای موتورهای دیزل سواری برحسب g/km 5