Kline, Paul (1993).,Manual of psychological Testing,,P 201.
Kondracki, N. Wellman, L. Nancy, S. Amundson, D. R. (2002). Content analysis: review of methods and their applications in nutrition rducation. Journal of Nutrition Education and Behavior,Volume 34 Number 4, 224-230
Lindsay, Noel J. (2005). Toward A Cultural Model of Indigenous Entrepreneurial Attitude. Academy of Marketing Science Review, 5, 1-17.
Lindsay, Wendy, Lindsay, Noel, Jordaan, Anton (2007). Investigating the Values- Entrepreneurial Attitude- Opportunity Recognition Relationship in Nascent Entrepreneurs. Regional Frontiers of Entrepreneurship Research, 562-568.
Lumbantobing, Riris (2005). Comparative Study on Process Skills in the Elementary Science Curriculum and Textbooks between Indonesia and Japan. Bulletin of the Graduate School of Education, Hiroshima University. Part. II, Arts and science education, 53, 31-38.
Mitra, J. &Matlay, H. (2004). Entrepreneurial and vocational education and training: Lessonsfrom eastern and central Europe. Industry and Higher Education, 18, 53-69.
Nybakk, Erlend, Hansen, Eric (2008). Entrepreneurial attitude, innovation and performance among Norwegian nature-based tourism enterprises. Forest Policy and Economics, 10, 473–۴۷۹٫
Rae, D. (2003). Opportunity centred learning: An innovation in enterprise education. Education Training. Vol. 45 No. 8, pp: 542-549.
Razzino, Marianne Pauline (2003). Environmental Education in Mexico:A Content Analysis of Primary School Textbooks. Unpublished master’s thesis, Virginia Polytechnic Institute and State University, Virginia.
Robinson, Peter B. Stimpson, David V. Huefner, Jonathan C. Hunt, H. Keith (1991). An Attitude Approach to the Prediction of Entrepreneurship. Enterepreneurship Theory and Practice. 50,13-31.
Shanan, Gibson, G. Harris, Michael L. Barber III, Dennis (2009). Comparing the Entrepreneurial Attitudes of Chinese and BrazilianStudents. Southern Journal of Entrepreneurship, 28, 56-70.
Shariff, Mohd Noor Mohd, Saud, Mohammad Basir (2009). An Attitude Approach to the Prediction of Entrepreneurship on Students at Institution of Higher Learning in Malaysia. International Gournal of Business and Management, 4, 129 -135.
Stevenson, H. H. and Jaarillo, J.C. 1990. A Paradigm of Entrepreneurship, Entrepreneurial Management. Strategic Management Journal 11, 17- 27.
Strijbos, J. W. Martens, R. L. Prins, F. J. Jochems, W. M. G. (2006). Content analysis: What are they talking about? Computers & Education. 46, 29–۴۸٫ doi:10.1016/ j.compedu. 2006.04.002.
Szilagy, A.D and Wallace, M.J. 1987. Entrepreneurship.
Tam, Hak Wang (2009). How and to What Extent Does Entrepreneurship Education Make Students More Entrepreneurial? A California Case of the Technology Management program. Unpublished doctoral dissertation. University of Californnia, Santa Barbara.
Williams, Randy (2001). Alberta Social Studios Textbooks and Human Rights Education. Master’s Thesis, University of Alberta, Alberta.
پیوستها
۱-تعاریف نظری و عملی زیر مؤلفههای اقتصادی
زیر مؤلفهها
تعاریف عملی و نظری
ثروت گرایی
تعریف نظری: به این معنی است که شخص پول یا ثروت را ملاک اندازهگیری درستی گفتار و کردار فرد دیگری در نظر بگیرد (خندان،۱۳۷۹)
تعریف عملیاتی: اگر یک متن، تصویر یا فعالیت باعث شود که فرد به پول یا ثروتمند شدن برای رفاه و زندگی بهتر فکر کند.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
سودگرایی
تعریف نظری: عمل درست و الزامی عملی است که به بیشترین میزان سود و رفاه برای بیشترین افرادِ جامعه ذی ربط بینجامد(حسینی سورکی،۱۳۸۴)
تعریف عملیاتی: اگر یک متن یا تصویر یا فعالیت باعث شود که فرد به سود کاری که انجام میدهد فکر کند
افزایش درآمد
تعریف نظری: مقدار پولی است که تولیدکنندگان با فروش محصولات یا خدمات خود به دست میآورند. و با افزایش و مدیریت بیشتر این خدمات و یا کالاها درامد افزایش مییابد.(بهکیش،۱۳۸۱)
تعریف عملیاتی: اگر یک متن یا تصویر یا فعالیت باعث شود که فرد به افزایش درآمد برای رفاه و زندگی بهتر فکر کند.