پیشنهاد میشود تأثیر سرمایهی اجتماعی بر راهاندازی حوزه های مختلف کسبوکار بررسی گردد.
نحوهی حمایتهای کارآمد دولت و دستگاه های دولتی از کسبوکارهای خانگی مورد بررسی قرار گیرد.
پیشنهاد میگردد روشهای مدیریت کسبوکارهای خانگی به منظور افزایش بهرهوری آنها مورد بررسی قرار میگیرد.
پیشنهاد میشود که مطالعات تطبیقی در جهت استفاده از تجربه های کشورهای موفق در زمینهی کسبوکار خانگی انجام گردد.
فهرست منابع
الف- منابع فارسی
احمدی، نهال؛ ایران باغبان و مریم السادات فاتحی زاده (۱۳۸۷).” کسب و کار خانگی: راهی به سوی خود اشتغالی زنان و کارآفرینی در خانه”، اولین همایش بین المللی نقش زن در توسعه علوم، فرهنگ و تمدن اسلامی
احمدی فیروزجائی، علی؛ حسن صدیقی و محمدعلی محمدی (۱۳۸۵).” مقایسه سرمایهی اجتماعی کشاورزان عضو و غیر عضو تعاونیهای تولید روستایی”، فصلنامه علمی پژوهشی رفاه اجتماعی، شماره ۲۳، صص. ۹۳-۱۱۱
آراستی، زهرا و محمدرضا اکبری جوکار (۱۳۸۵). ” بررسی شیوه های ارتباط شبکه یی زنان کارآفرین ایرانی و تأثیر آن در راه اندازی کسبوکار”، فصلنامه ی مطالعات زنان، شمارهی ۳، صص ۵-۲۲
الوانی، سید مهدی (۱۳۸۸). سرنوشت کار در آینده، مدیرت عمومی. چاپ سی و ششم، تهران، نشر نی.
امامی میبدی، علی (۱۳۸۳). ” بازار کار ایتالیا و زمینه های فرستادن نیروی کار به آن کشور”، فصلنامه ی سیاسی-اقتصادی، شماره ۲۰۴-۲۰۳، صص ۲۱۳-۲۰۴
امینی نژاد، روجا؛ قلیپور، آرین و غلامرضا اسلامی بیدگلی (۱۳۸۹). “سرمایه اجتماعی کارآفرینان نوپا و تأمین مالی غیررسمی”، توسعه کارآفرینی، شماره دهم، صص ۴۹-۷۰
انتظاریان، ناهید و طاهره طهماسبی (۱۳۸۹). “موانع و راهکارهای توسعه مشاغل خانگی در ایران”، ماهنامه کار و جامعه، شماره ۱۲۷، صص ۷۸-۹۸
اوجاقلو، سجاد و محمد جواد زاهدی (۱۳۸۴). “بررسی اعتماد اجتماعی و عوامل موثر بر آن در بین ساکنان شهر زنجان”، مجلهی جامعه شناسی، شماره ۴، صص.۹۲-۱۲۵
ایمانی جاجرمی، حسین (۱۳۸۰). ” سرمایهی اجتماعی و مدیریت شهری”، فصلنامه مدیریت شهری، شماره ۷، صص.۳۴-۴۵
ایمانی جاجرمی، حسین و سید احمد فیروزآبادی (۱۳۸۵). ” سرمایهی اجتماعی و توسعهی اقتصادی-اجتماعی در کلان شهر تهران”، فصلنامه ی رفاه اجتماعی، شماره ۲۳، صص۲۲۴-۱۹۷
بیکر، واین (۱۳۸۲). مدیریت و سرمایهی اجتماعی، ترجمه دکتر سید مهدی الوانی و دکتر محمدرضا ربیعی مندجین، چاپ اول، تهران، سازمان مدیریت صنعتی
پاتنام، رابرت (۱۳۸۰). دموکراسی و سنتهای مدنی، مترجم: محمد تقی دلفروز، انتشارات روزنامه اسلام، تهران
پیران، پرویز؛ میرطاهر موسوی و ملیحه شیبانی (۱۳۸۵). “کارپایهی مفهومی و مفهوم سازی سرمایهی اجتماعی (با تاکید بر شرایط ایران) “، فصلنامه علمی پژوهشی رفاه اجتماعی، شماره ۲۳، صص. ۹-۴۴
تاجبخش، کیان (۱۳۸۵). سرمایهی اجتماعی: اعتماد، دموکراسی و توسعه، ترجمهی افشین خاکباز و حسن پویان، چاپ دوم، تهران، نشر شیرازه
توسلی، غلامعباس و مرضیه موسوی (۱۳۸۴). ” مفهوم سرمایه در نظریات کلاسیک و جدید با تاکید بر نظریه های سرمایهی اجتماعی”، فصلنامه ی علوم اجتماعی، شماره ۲۶، صص.۱-۳۲
حیدری، داوود (۱۳۸۴). ” مروری بر ادبیات، موضوع سرمایهی اجتماعی”، نشریهی جامعه شناسی و علوم اجتماعی، شماره ۲۹، صص.۱۷-۲۶
حیدری قشقایی، سیمین (۱۳۹۰). ، پایان نامهی کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی کسبوکار جدید، تهران، دانشگاه تهران
خاکی، غلامرضا (۱۳۸۲). روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه نویسی، چاپ اول، تهران، انتشارات بازتاب
خاوری زهرا و راضیه خاوری (۱۳۹۰). “بررسی تأثیر شاخصهای سرمایهی اجتماعی بر وضعیت اقتصادی محله؛ مطالعه موردی: محله طلاب”، دوفصلنامه مدیریت شهری، شماره بهار و تابستان ۱۳۹۰، صص.۲۷۷-۲۹۸
خندان، فرزاد (۱۳۸۹). ” کارآفرینی و یادگیری الکترونیکی: مدلی برای توسعه مشاغل خانگی”، اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی شیراز
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
خنیفر، حسین؛ احمدیآزرم، هادی و محسن زمانیفر (۱۳۸۹). ” نقش انگیزه ها و عوامل جمعیتشناختی در کارآفرینی خانگی”، ماهنامه اجتماعی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، شماره ۱۲۷، ۵۹-۷۷
درانی، کمال و زهرا رشیدی (۱۳۸۷). بررسی تعاریف، مفاهیم و چگونگی ایجاد سرمایهی اجتماعی (با تاکید بر اعتماد اجتماعی)، ماهنامه مهندسی فرهنگ، شماره۱۷-۱۸، صص۷-۱۹
دواس، دی ای (۱۳۷۶). پیمایش در تحقیقات اجتماعی، ترجمهی هوشنگ نایبی، تهران، نشر نی
رفیع پور، فرامرز (۱۳۸۳). کند و کاوها و پنداشتهها، تهران، شرکت سهامی انتشار، چاپ چهاردهم
رودگرنژاد، فروغ و کریم کیاجوری (۱۳۸۹).” چالشها و موانع توسعه کسب و کار خانگی”، اولین همایش ملی توسعه مشاغل خانگی
سکاران، اوما (۱۳۸۸). روشهای تحقیق در مدیریت، ترجمهی دکتر محمد صائبی و دکتر محمود شیرازی، چاپ هفتم، تهران، موسسهی عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی
سلینجر، هربرت و النا شوهامی (۱۳۷۸). روشهای پژوهش در زبان دوم، ترجمهی خلیل میرزایی و حمیدرضا فاطمی پور، تهران، ارسباران
شارع پور، محمود؛ رازقی، نادر و خلیل غلامزاده (۱۳۸۹). ” بررسی رابطۀ انواع اعتماد با اعتماد اجتماعی در بین دانشجویان دانشگاه مازندران”، ، شماره ۳، صص. ۶۳ – ۸۲
طالقانی، محمود (۱۳۷۷). روش تحقیق نظری، چاپ اول، انتشارات دانشگاه پیام نور
غفاری، غلامرضا و نازمحمد اونق (۱۳۸۵). ” سرمایهی اجتماعی و کیفیت زندگی”، مجله مطالعات اجتماعی ایران، دوره اول، شماره ۱، ۱۵۹-۱۹۹
غلامی، نادر و محمود احمدپور داریانی (۱۳۸۶). “بررسی عوامل موثر بر راه اندازی کسب و کار خانگی در شهر تهران”، اولین همایش ملی مدیریت کارآفرینی
فرازمند، حسن، غلامی رنانی، محسن و مرتضی سامتی، (۱۳۸۵). ” بررسی رابطهی تمرکز زدایی مالی و اندازهی دولت در ایران“، فصلنامهی پژوهشهای اقتصادی ایران، شماره ۱۷
فوکویاما، فرانسیس (۱۳۷۹). پایان نظم: سرمایهی اجتماعی و حفظ آن، ترجمهی غلامعباس توسلی، تهران، جامعه ایرانیان، چاپ اول (۱۹۹۷)
فهرست مشاغل خانگی (۱۳۹۰). دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
قاسمی، وحید؛ اسماعیلی، رضا و کامران ربیعی (۱۳۸۵) ” سطح بندی سرمایهی اجتماعی در شهرستانهای استان اصفهان”، فصلنامه ی علمی پژوهشی رفاه اجتماعی، شماره ۲۳، ۲۲۵- ۲۴۸
قاسمی، وحید و زهرا امیری اسفرجانی (۱۳۹۰). ” تبیین جامعه شناختی تأثیر دینداری بر سرمایه اجتماعی درون گروهی (مطالعه موردی شهر اصفهان) ” جامعه شناسی کاربردی، شماره ۲، صص.۲۱-۴۶
قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی (۱۳۸۹)، ماهنامه کار و جامعه، شماره ۱۱۸-۱۱۹، صص ۱۸-۲۰
قلیچ لی، بهروز (۱۳۸۸) . مدیریت دانش: فرایند خلق، تسهیم و کاربرد سرمایهی فکری در کسب و کارها، چاپ اول، تهران، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
کامران، فریدون؛ خوش فر، غلامرضا و آرزو حسینی (۱۳۸۹). ” بررسی مقایسه ای سرمایهی اجتماعی بین خانواده های شاهد و ایثارگر با خانواده های عادی و عوامل موثر بر آن در گلستان”، فصلنامه پژوهش اجتماعی، شماره ۹
کرلینجر، فرد (۱۳۷۴). مبانی پژوهش در علوم رفتاری. ترجمهی حسن پاشا شریفی و جعفر نجفی زند، تهران، انتشارات آوای نور