_ Rundle_Thiele, S., and Macky, M.M. (2001). Assessing the performance of brand loyalty measures. Journal of Services Marketing, Vol.15, No.6/7, pp.29-45.
_ Rundle_Thiele, S. H. (2005). Exploring loyal qualities assessing survey_besed loyalty measures. Journal of Services Marketing, Vol.19, No.7, pp.492-500.
_ Sin, Y., and Leo, M. (2005). CRM: Conceptualization and scale development. European Journal of Marketing, Vol.33, No.11, pp.1264-1290.
_ Vasudevan, H. and Gaur, S. and Shinde, R (2006). Relational switching costs, satisfaction and commitment a study in the Indian manufacturing context. Asia Pasific journsl of matketing and logistics, vol.18, No.4, pp.342-353.
_ Vignali, C. (2001). MC Donalds: Think global. Act Local the Marketing Mix British Food Journal, Vol.103, No.2, pp.97-111.
_ Wang, Y., Lo, H., and Yang, Y. (2004). An integrated framework for service quality, customer value, satisfaction: Evidence from Chinas telecommunication industry. Information Systems Frontiers, Vol.6, No.4, pp.325-340.
_ Yadav, B (2013). Customer relationship management implementation strategies in hotel industry. MERC global international journal of management, vol. 1, No.1, pp. 103-119.
_ Zhang, J.Q., Dixit, A., and Friedman, R. (2010). Customer loylty and lifetime value: An empirical investigation of coustomer packaged goods. Journal of Marketing Theory and Practice, Vol.18, No.2, pp.127-139.
_ Zeithaml, V., Berry, L., Parasuraman, A. (1996). The behavioral consequences of servise quality. Journal of Marketing, Vol.60, No.1, pp.31-46.
_Zineldin, M. (2002). Developing and managing a romantic business relationship: Life cycles and strategies. Managerial Auditing Journal, Vol.17, No.9, pp.546-558.
پیوستها
پرسشنامه
باسمه تعالی
دانشگاه شیخ بهایی
«پرسشنامه بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان»
پاسخ دهنده گرامی
با عرض سلام و احترام
پرسشنامه حاضر به منظور یک تحقیق دانشگاهی با عنوان بررسی ارتباط بین بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان در هتل های ۳، ۴و ۵ ستاره شهر اصفهان تنظیم گردیده است. بدیهی است شناسایی دقیق این عوامل در گام نخست، به همکاری صمیمانه جنابعالی در تکمیل این پرسشنامه بستگی دارد. لذا خواهشمند است اینجانب را از طریق پاسخ به سوال های این پرسشنامه یاری نمایید تا با استناد به نظرات صائب جنابعالی امکان بهبود نظام مدیریت منابع انسانی در هتل های شهر اصفهان فراهم گردد. امید است نتایج این تحقیق بتواند گام کوچکی در راستای اعتلای صنعت هتلداری و گردشگری بردارد. پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما سپاسگزارم.
جنسیت: سن: میزان تحصیلات: مدت اقامت:
جدول ۱-۱: پرسشنامه
عبارت
کاملا موافق
موافق
نظری ندارم
مخالف
کاملا مخالف
من در سفر بعدی نیز به همین هتل مراجعه می کنم.
برای من دشوار است که به حمایت و طرفداری از این هتل پایان دهم.