بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- واحد تحقیقات و واحد بازاریابی، در رابطه با موارد زیر چقدر با یکدیگر هماهنگ هستند؟
طرح و تنوع محصولات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
توجه به نیاز مشتری: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
-
- شرکت برای جذب نیروهای خلاق و زبده چقدر تسهیلات فراهم آورده است؟
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
-
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- آیا برای تمامی محصولات متمایز کارخانه( مثلا درب با طرح ، کیفیت، و رنگهای مختلف) به یک اندازه مشتری وجود دارد؟
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
مشتریان صنعت تولید درب بین درب های دارای نام ونشان تجاری متفاوت، چقدر تفاوت قائل می شوند؟
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- سطح قیمت محصولات شرکت در مقایسه با سطح قیمت محصولات شرکت های رقیب چگونه است؟
بسیار بالاتر بالاتر همسطح پایین تر بسیار پایین تر
-
- شرکت در حال حاضر چند درصد از سهم بازار ایران را در اختیار دارد؟
بالای ۸۰% بین ۶۰% تا ۸۰% بین ۴۰% تا ۶۰% بین ۲۰% تا ۴۰% زیر ۲۰%
-
- توانایی شرکت در سازشکاری با محیط در حال تغییر بازار( بدلیل بحران اقتصادی، رکود بازار، و …) در ارائه ی محصولات با رنگ ها، طرح ها، ابعاد، کیفیت، تسهیلات خرید، و خدمات پس از فروش متنوع چقدر است؟
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- تا چه حد سیاست شرکت، تمرکز بر گروه خاصی از مشتریان برای فروش محصولات می باشد؟
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- مشتریان صنعت تولید درب تا چه حد دارای سلیقه های متمایز در موارد زیر می باشند؟
طراحی محصولات : بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
رنگ محصولات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
نحوه ی عرضه ی محصولات : بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیارکم
تسهیلات خرید: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- سلیقه ی مشتریان در موارد بالا در طی ۵ سال گذشته تا چه حد متغیر بوده است؟
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- احساس می کنید میزان رشد صنعت تولید درب در آینده چقدر است؟
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- شرکت در چند استان نمایندگی دارد؟ (لطفا نام ببرید)، آیا تمرکز و ارائه ی تسهیلات ویژه برای این نمایندگی های فعال (نظیر تسهیلات خرید، خدمات نمایشگاهی، تخفیف، …) وجود دارد؟ لطفا نام ببرید.
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- آیا شرکت خدمات خاص و ویژه ای را به بازارهای خاص ارائه می دهد؟ (بعنوان مثال، آیا شرکت به بعضی از مشتریان تخفیفات ویژه، محصولات ویژه، و یا خدمات ویژه ارائه می دهد؟) تا چه حد؟ لطفا نام ببرید.
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم