کیانفر،فرهاد.(۱۳۸۷).” نقش سیستم های اطلاعاتی مدیریت استراتژیک در فرآید تصمیم گیری های راهبردی”.مدیریت فردا ، شماره ۱۹ ، ص ص ۷۵-۶۵٫
مدبر نیا ، یاسمن.(تابستان ۱۳۹۰).”بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکتهای عضو بورس اوراق بهادار ایران“. پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد رشت.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
مشایخی، علینقی.(۱۳۸۷).”برنامه ریزی استراتژیک“. تهران : دانشگاه شریف.
مصلح شیرازی، علی نقی. حیدری، علی.(۱۳۸۲).” طراحی نظام ارزیابی و کنترل راهبردی در الگوی مدیریت راهبردی طرح گرا” .ویژه نامه حسابداری ،دوره ۱۹ ، شماره ۲ ، ص ص ۸۶-۷۵٫
منصوری، هدایت الله.(۱۳۷۸).”نحوه طراحی سیستم های اندازه گیری عملکرد ، ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی (مجموعه مقالات)” تهران : سازمان امور اداری و استخدامی کشور.
مهرگان ،محمد.(۱۳۹۱).”تحلیل پوششی داده ها ، مدل های کمی در ارزیابی عملکرد سازمان ها(جلد اول)“. تهران: نشر کتاب دانشگاهی.
موسی خانی، مرتضی.حسن زاده، رقیه.(۱۳۸۴).”بررسی تاثیر سیستم ارزیابی عملکرد تلفیقی کارکنان در بهبود عملکرد”.فصلنامه علمی تخصصی مدیریت ، شماره ۴ ، ص ص ۹-۲٫
مینتزبرگ ، هنری. آلستراند ، بروس. لمپل ، ژوزف. ” جنگل استراتژی “. ترجمه دکتر محمود احمد پور ، چاپ اول ،تهران :نشر پردیس .
نجمی، منوچهر.زارعی، بهروز. حسینی، سیروس.(۱۳۸۷). ” BSCS و EFQM تعامل یا تقابل “. مجموعه مقالات کنفراس ملی مدیریت عملکرد ،جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ،ص ص ۱۷-۱٫
نیکو مرام ،هاشم. رهنمای رودپشتی، فریدون. هیبتی، فرشاد.(۱۳۸۹). “مبانی مدیریت مالی(جلد اول)“. تهران : انتشارات ترمه.
وطن دوست، مینا.(تابستان۱۳۹۱).”رابطه بین اصول مدیریت کیفیت جامع و عملکرد مالی شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ گیلان ” ، .پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد رشت.
ویلیام، کلوک اف.لارنس ،آر جاچ .(۱۳۸۶). “سیاست بازرگانی و مدیریت استراتژیک(جلد اول)“. تهران : انتشارات یادواره کتاب.
یوسفی نژاد عطاری، مهدی. نیشابوری جامی، انسیه.(۱۳۸۸). “بررسی پیچیدگی اندازه گیری عملکرد مربوط به مدیریت و رهبری”. منابع انسانی ، شماره ۲ ، ص ص ۳۷-۳۰٫
Adler, Michael & Erio, Ziglio.(1996).”Gazing into the Oracle: The Delphi Method and its Application to Social Policy and Public Health“. London : Jessica Kingsley Publishers.
Arts, M , Homburg ,C & Rajab , T.(2012). “Performance –measurement system design and functional strategic decision influence:The role of performance-measure properties”, Accounting , Organizations and society, Vol 37, pp 445-460.
Bastian,E & Unawar,M.(2012).” Perceived Environment Uncertainty, Business Strategy,Performance Measurement Systems and Organizational Performance”. International Congress on Interdisciplinary Business and Social Science.
Bird,S.M , Cox.D ,Farewell,T&Goldstein.(2003).” Performance indicators: Good, bad and ugly ” , Royal Statistical Society, No 1, pp 1-27.
Bisbe,J & Malagueno,R .(2012).”Using strategic performance measurement systems for strategy formulation: Does it work in dynamic environments?”. Management Accounting Research,No 23,pp 296-311.
Bititci,U.S.(2002).”Integrated Performance Measurement Systems: : a audit approach : the competitive business structure”. Control Magazine, Vol 28, No1 ,pp 18-22.
Bititci,U.S,Carrie,A.S,McDevitt.L.(1997).”Integrated Performance Measurement Systems: a development guide”. International Journal of Operations and Production.Vol 17,No5, pp 522-534.
Bourne,M & Neely,A.D.(2003).”Implementing Performance Measurement System”.International Journal of Performace Management , Vol 5, No 1, pp 1-24 .
Chia-Ling,L & Huan-Jung,Y.(2011).”Organization structure,competition and performance measurement systems and their joint effects on performance”.Management Accounting Research,No22,pp 84-104.
Damon,M,Chee,W&Gongmeng.C.(2009).”Strategy,performance-measurement-systems,and performance: A study of Chinese firms” .The International Journal Of Accounting, Vol44, pp 256-278.
Das,L .(1994).” Performance measurement takes center stage at Johnson space center ” . IE-Industrial Engineering , Vol 26 ,No 3,pp 24-28.
Davis,S & Albright,T.(2005) “An Investigation of the Effect of Balanced Scorecard Impementation On Financial Performance”.Management Accountning Research,Vol 15,No2,pp 35-153.
Eardley, A,Marshall,D.V&Ritchie,R.L.(1991).”Management information systems, second edition“, London : Longman.
Fleming,M & Che.W.c.(2009).”Strategy, performance-measurement systems, andperformance: A study of Chinese firms” .The International Journal Of Accounting ,No44 , pp256-276.
Hoque,Z & James,W.(2000).” Linking balanced scorecard measures to size and market factors: Impact on organizational performance”.Journal Of Management Accounting Research.
Ittner,D,Larcker,D&Randall.T.(2003).”Performance implications of strategic Performance measurement in financial services firms” .Accounting Organizations and Society , No 28, pp 715-741.
Kaplan,R.S & Norton,D.P.(2004).”Strategy Maps:Converting Intangible Assets into Tangible Outcomes“. Harvard Business School Press.
Kaplan,R.S & Norton.D.P.(2001). “The Strategy-Focused Organization“.Harvard Business School press .
Laffman,G,Lea,E & Sanderson.(1996).”Strategic management: an Brain analytical introduction“.
Mahama,H.(2006).”Management control system , cooperation and performance in strategic supply relationship”. Management accounting research , Vol 17 , pp315-329.
Malina,M & Selto,F.(2001).”Communicating and controlling strategy: an empirical study of the effectiveness of the Balanced Scorecard”. Journal of Management Accounting Research.
Neely, A.(1999). “The performance measurement revolution:why now and what next? “.International Journal Of Operations and Production Management ,vol 19 , No2 , pp 205-228.
Neely, A , Richards ,H , Mills ,J & Platts ,K .(1997).”Designing performance measure : A structured approach “.International Journal Of Operations and Production Management ,vol 17, pp 1131 – ۱۱۵۲.
Neely, A.D ,Mills. J.F,Gregory, M.j & Platts, K.W.(1995). “Performance measurement system design – a literature review and research agenda”.International Journal of Operations and Production Management , Vol 15, No 4, pp 80-116.
Nolan, T. M, Goodstein, L. D & Pfeiffer, J. W. (1992). “Applied strategic planning – A comprehensive guide“. San Diego, CA: Pfeiffer & Company.
Nunnally, J. C. (1978). ” Psychometric theory (2nd ed.)“. New York: McGraw-Hill.
Panigyrakis, G.G & Theodoridis, P.K.(2008). “Internal marketing impact on business performance in a retail context”. International Journal of Retail & Distribution Management, Vol 37,No 7, pp 600-628.
Peiperl,M”.(2001).” Getting 360 degree feedback right ” .Harvard Business Review,Vol79 , No1 , pp. 142-147.
Peterson,R.(1994),”Meta-Analysis of alpha Cronbach’s coefficient”.Journal Of Consumer Research,No22,Vol2,pp381-391.
Propper, C & W, Deborah.(2003).”The Use and Usefulness of Performance Measures in the Public Sector“. The Centre for Marketand Public Organisation, Department of Economics, University of Bristol, UK .
Ritchie, Bob & Marshall, David.(1993). ” Business risk management ” .London : Chapman & Hall.
Samson,M & Lema,M.(2005). “Development of construction contractors performance measurement framework“.paper presented at the 1st International Conference of Creating a Sustainable.
Shahin, A. (2011). “An Investigation on the Influence of Total Quality Management on Financial Performance the Case of Boutan Industrial Corporation”. International Journal of Business & Social Science, Vol.2 No.15, pp. 105-112.
Sinclair , D & Zairi,M.(1995).”Effective Process Management Through performance measurement “.Business Process Re-engineering & Management Journal ,vol 1 , No3 , pp 50-65.