فصل ۴- یافته های پژوهش ۷۳
۴-۱- مقدمه ۷۴
۴-۲- تجزیه و تحلیل دادههای جمعیت شناختی ۷۴
۴-۲-۱- سن ۷۴
۴-۲-۲- جنسیت ۷۶
۴-۲-۳- تحصیلات ۷۷
۴-۲-۴- وضعیت تاهل ۷۹
۴-۲-۵- مدت زمان استفاده از اپراتور ایرانسل و همراه اول ۸۰
۴-۲-۶- نوع سیمکارت مورد استفاده (اعتباری-دائمی) ۸۲
۴-۲-۷- استفاده از اپراتورهای دیگر ۸۴
۴-۲-۸- محوریت اپراتور ایرانسل و همراه اول ۸۶
۴-۳- مرحله اجماع نقشهها ۸۸
۴-۳-۱- گام های ۵ گانه رسیدن به نقشه مفهومی برند اجماعی ۹۵
۴-۴- نقشه مفهومی برند ایرانسل و همراه اول ۱۰۱
۴-۵- سنجش قدرت، مطلوبیت و منحصر به فردی برند همراه اول و ایرانسل ۱۰۲
۴-۵-۱- قدرت ۱۰۲
۴-۵-۲- مطلوبیت ۱۰۳
۴-۵-۳- منحصر به فردی ۱۰۳
فصل ۵- نتیجه گیری و پیشنهادات ۱۰۵
۵-۱- مقدمه ۱۰۶
۵-۲- بحث و نتیجه گیری ۱۰۶
۵-۲-۱- بحث و نتجه گیری: ایرانسل ۱۱۷
۵-۲-۲- بحث و نتیجه گیری: مقایسه تصویر ذهنی مشترکین ایرانسل و همراه اول از نظرسه معیار نیرومندی،مطلوبیت و منحصر به فردی ۱۲۳
۵-۳- پیشنهادات کاربردی برای مدیران ۱۲۵
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۵-۴- پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی ۱۲۷
۵-۵- محدودیت ها ۱۲۷
منابع ۱۲۹
پیوستها ۱۳۵
پیوست الف: پرسشنامه جمعیت شناختی (همراه اول) ۱۳۶
پیوست ب: پرسشنامه جمعیت شناختی (ایرانسل) ۱۳۸
پیوست ج: نمونه نقشههای مفهومی همراه اول ۱۴۰
پیوست د: نمونه نقشههای مفهومی ایرانسل ۱۴۱
عنوان فهرست اشکال صفحه
شکل ۲‑۱ نقشه مفهومی برند کلینیک مایو (جان و همکاران، ۲۰۰۶) ۳۹
شکل ۳‑۱ نقشه مفهومی برند بانک ملت (تکستانی، زرافشان، ۱۳۹۱) ۵۹
شکل ۳‑۲ نمونه نقشه مفهومی برند ایرانسل، ترسیم شده توسط یکی از مصاحبه شوندگان ۶۱
شکل ۳‑۳ نقشهی مفهومی برند ایرانسل حاصل از دو نیم سازی الف: نیمه اول ۶۳
شکل ۳‑۴ نقشهی مفهومی برند ایرانسل حاصل از دو نیم سازی (ب: نیمه دوم) ۶۳
شکل ۳‑۵ نقشهی مفهومی برند همراه اول حاصل از دو نیم سازی (الف: نیمه اول) ۶۴
شکل ۳‑۶ نقشهی مفهومی برند همراه اول حاصل از دو نیم سازی (ب: نیمه دوم) ۶۴
شکل ۴‑۱ نقشه مفهومی برند ایرانسل ۱۰۱
شکل ۴‑۲ نقشه مفهومی برند همراه اول ۱۰۲
شکل ۵‑۱ نقشه مفهومی برند همراه اول ۱۰۸
شکل ۵‑۲ نقشه مفهومی برند ایرانسل ۱۰۸
شکل ۵‑۳ ارتباط تداعی “مکالمه رایگاه” و “روز تولد” ۱۰۹
شکل ۵‑۴ ارتباط بین تداعی “سامانه ۹۹۹۰” با “پرداخت آسان قبض” ۱۱۰
شکل ۵‑۵ ارتباط “هیچ کس تنها نیست” با برند همراه اول ۱۱۰
شکل ۵‑۶ نقش محوری تداعی های “اولین اپراتور” و اعتبار و پرستیژ ۱۱۱
شکل ۵‑۷ ارتباط تداعی “آنتن دهی خوب با سایر تداعی ها” ۱۱۳
شکل ۵‑۸ ارتباط تداعی “تعرفه گران با سایر تداعی ها ۱۱۴
شکل ۵‑۹ تداعی های نامطلوب پاسخ دهندگان در خصوص اینترنت همراه اول ۱۱۵