۱۵-دلوز ، ژاک (۱۳۸۰) ((آـموزش برای قرن بیست و یکم )) ترجمه سید فرهاد افتخار زاده ، تهران :عابد
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۱۶-دوایی ،زهرا ،(۱۳۷۹) ((بررسی راهبردهای تقویت روحیه و ابتکار معلمان دوره ابتدایی و راهنمایی شهر کاشان در زمینه ساخت وسایل آموزشی )).آموزش و پرورش اصفهان
۱۷-رستگارپور ،حسن ،عبدالهی ،لیدا ،(۱۳۸۴) .((راهبردهای توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات ICT )) ،تهران :دانش مردم
۱۸-رضایی ،اکبر (۱۳۸۹) ((رابطه شیوه های یادگیری کلب و سبک های یادگیری هانی و مامفورد با سن و عملکرد تحصیلی دانشجویان )) فصلنامه روانشناسی تربیتی شماره ۱۸ ،سال ششم ،پاییز ۸۹ ،صص ۱۸-۲
۱۹-رضوی ،سید عباس .(۱۳۸۶) ((مباحث نوین در فن آوری آموزش )) اهواز :دانشگاه شهید چمران .
۲۰-زمانی ، بی بی عشرت ،سعیدی ،ذوالفقار،عابدی ،احمد (۱۳۹۰) ((اثر بخشی و پایدارای تاثیر استفاده از چند رسانه ها برخود تنظیمی و عملکرد درس ریاضی سال اول دبیرستان ))رویکرد های نوین آموزشی ،شماره ۱۴ ،پاییز و زمستان ۱۳۹۰ ، صص ۲۲-۱
۲۱-زمانی ، بی بی عشرت ،قصاب پور ،بیتا ،جبل عاملی ،جلال (۱۳۸۹)((بررسی نقاط قوت و ضعف ،فرصت ها تهدیدی های فرا روی مدارس هوشمند ))فصلنامه نوآوری های آموزشی شماره ۳۶ ،زمستان ۸۹،صص ۹۹-۷۹
۲۲-زمانی ،حسین و همکاران ،(۱۳۸۸)،مدارس هوشمند ،تهران ،انتشارات رشد
۲۳- سایت آموزش و پرورش مالزی دسترسی از طریق :
Ministry of Educations MalaysiaTIGRER WEB ROJECT.Available at : http://WWW.guage.u-gakuei.ac.j.p/apeid/apeidoo/Seminar Apedi 2000Malaysia.doc
۲۴-سایت آموزش و پرورش فارس دسترسی از طریق :
http://hppshmand .Farsedu.ir/portal/show.spx?lan=fa&page=20034
۲۵- سر چمی ،رامین و حسینی ،مسعود _(۱۳۸۳)((رابطه سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان پرستاری قزوین )) مجله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشت درمانی قزوین ،شماره ۳۰ ،ص ۶۷-۶۴
۲۶-سیف ،علی اکبر (۱۳۸۶) ((روانشناسی پرورشی نوین ،روانشناسی یادگیری و آموزش )) ویرایش ششم ،تهران :دوران .
۲۷- شمس اسفند آباد ، حسن ، امامی فر ، سوزان (۱۳۸۳) «مطالعه سبک های یادگیری در دانشجویان رشته های علوم انسانی ، علوم پایه و معماری و رابطه بین سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی و جنسیت» مجله پژوهش های روانی – تربیتی ، دانشگاه تربیت معلم ، سال اول ، شماره ۱
۲۸- ضامنی ، فرشیده ، کاردان ، سحر (۱۳۸۹) «تأثیر کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری درس ریاضی» . فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی ، شماره اول ، پاییز ۸۹ ، ۳۸ – ۲۳
۲۹- ضامنی ، فرشیده و همکاران (۱۳۹۰) «تأثیر استفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای در درس جامعه شناسی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهرستان جویبار» . فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی ساری ، سال دوم ، شماره دوم ، زمستان ۹۰ ، صص ۷۲ – ۵۵
۳۰- عبدالهی ، حسین (۱۳۸۱) «ضرورت و توسعه فن آوری اطلاعات و استفاده از اینترنت در آموزش و پرورش» پژوهش نامه آموزشی ، شماره ۵۰ و ۵۱
۳۱- عطاران ، محمد (۱۳۸۴) «جهانی شدن فن آوری اطلاعات و تعلیم و تربیت» مجموعه کتاب های یادگیری الکترونیکی
۳۲- علی آبادی ، خدیجه ، کریمی ، یوسف . (۱۳۸۷) «مقایسه های سبک های یادگیری دانش آموزان پنجم و سوم راهنمایی شهر تهران» فصلنامه تعلیم و تربیت شماره ۹۴ ، صص ۴۰ – ۹
۳۳- علی پور ، نگار ، جهان آرا ، عبدالرحیم (۱۳۸۹) «نقش فن آوری و ارتباطات ICT در آموزش و یادگیری» اولین کنفرانس ملی مدیران آموزش و پرورش ، مشهد
http : //www.civilica.com/Paper_MTRC01_ MTRC01_051.html
۳۴- فتاحیان ، حسام الدین . (۱۳۸۳) «نقش ICT در آموزش» . قابل دسترسی در سایت مرکز اطلاعات و علمی ایران مجله الکترونیکی ، شماره اول ، دوره چهارم ، صص ۴۰ – ۳۲ . قابل دستیابی از طریق
http://ejourmal.irandoc.ac.ir/brows.php?a_code=A-10-2-307
۳۵- فلوریان ، لنی و هگرتی ، جان (۱۳۹۱) «فن آوری اطلاعات و ارتباطات و نیازهای آموزشی» ترجمه اسماعیل زارعی زوارکی و فاطمه جعفر خانی ، تهران : آوای نور ، تاریخ چاپ به زبان اصلی (۲۰۰۴)
۳۶- قلی زاده ، رقیه ، احقر ، قدسی (۱۳۹۱) «بررسی نقش سبک های یادگیری در تبیین خود کار آمدی دانش آموزان دوره متوسطه» اندیشه های نوین تربیتی دوره ۸ ، شماره ۳ ، پاییز ۱۳۹۱ ، صص ۸۴ – ۶۷
۳۷- گانیه آر . ام و همکاران (۱۳۷۳) «شرایط یادگیری و نظریه آموزش» ترجمه جعفر نجفی زند ، تهران : رشد
۳۸- محرابی ، زهرا . (۱۳۹۰) «بررسی تأثیر مدارس هوشمند بر تولید دانش با در نظر گرفتن نقش واسطه ای سودا اطلاعاتی در دبیرستانهای هوشمند شهر تهران » ، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشکده : فنی – مهندسی دانشگاه : پیام نور مرکز تهران
۳۹- محمدی ، خسرو ، نجفی ، حسین (۱۳۸۷) «نقش فن آوری اطلاعات در توسعه آموزش و دانش با تأکید بر نقش کتابخانه های مجازی» دسترسی به مقاله :
http://www.jahanara.org/contents/39
۴۰- منصوری ، نغمه (۱۳۷۹) «بررسی ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستان های تهران» پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا .
۴۱- مؤمنی راد ، اکبر (۱۳۸۹) دسترسی به سایت از طریق
http://www.insetch.blogfa.com/post_32.aspx
۴۲- نادری ، مریم (۱۳۸۸) «بررسی رابطه میان سبک های یادگیری همگرا ، واگرا ، جذب کننده و انطباق یابنده با موفقیت تحصیلی فراگیران مقطع کارشناسی ارشد دوره های آموزش مجازی دانشگاه تهران» پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگا
ه علامه طباطبایی
۴۳- نقشه راه هوشمند سازی مدارس ایران (۱۳۹۰) دسترسی از طریق
http ://www.medu.ir/Portal/File/ShowFile.aspx?ID. . . 7548 . . .
۴۴- نقشه راه مدارس هوشمند آموزش و پرورش شهر تهران (۱۳۸۸) دسترسی از طریق :
http://www.tehransmartschools.ir/page/1010/50
۴۵- نیازی آذری ، مرضیه ، حسینی ، سیده زهرا (۱۳۹۱) «تأثیر فن آوری اطلاعات بر افزایش یادگیری دروس ریاضی و زبان انگلیسی دانش آموزان دوره راهنمایی شهر بابل» ، فصلنامه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی ، سال سوم ، شماره اول ، پاییز ۱۳۹۱ ، صص ۱۲۹ – ۱۰۹
۴۶- نوروزی ، معصومه ، زندی ، فرامک ، موسی مدنی ، فریبرز (۱۳۸۷) «رتبه بندی روش های کاربرد فن آوری اطلاعات در فرایند یاددهی – یادگیری مدارس» فصلنامه نوآوری های آموزشی ، شماره ۲۶ ، صص ۳۴ – ۹
۴۷- هرگنهان ، بی آر . السون ، متیو اچ (۱۳۹۱) «مقدمه ای بر نظریه های یادگیری » ، ترجمه علی اکبر سیف ، ویرایش هشتم ، تهران ، دوران ، تاریخ چاپ به زبان اصلی (۱۹۹۷)
۴۸- همایونی ، علیرضا ، عبداللهی ، محمد حسین . (۱۳۸۲) «بررسی رابطه بین سبک های یادگیری و سبک های شناختی و نقش آن در موفقیت تحصیلی» ، مجله روانشناسی ۲۶ سال هفتم ، شماره ۲ ، صص ۱۹۷ – ۱۶۹
۴۹- یار محمدی ، واصل ، مسیب (۱۳۷۹) «مقایسه سبک های شناختی همگرا ، واگرا ، جذب کننده و انطباق یابنده استادان و دانشجویان زن و مرد در رشته های علوم انسانی ، پزشکی ، فنی مهندسی و هنر دانشگاه تهران» پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه علامه طباطبایی
۵۰- یازرلو ، زکریا ، (۱۳۸۹) «نقشه راه مدارس هوشمند» تهران : دانش آفرین
۵۱- یغما ، عادل . (۱۳۸۴) «ضرورت اصلاح و بهبود نظام آموزشی» ، رشد تکنولوژی آموزشی ، شماره ۱۷۱ ، دفتر انتشارات کمک آموزشی ، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی.
۵۲- یونسکو ، (۱۳۷۶) «یادگیری گنج درون» . دفتر همکاری های علمی و بین المللی وزارت آموزش و پرورش ، تهران : تزکیه
Ashley – Denison , F (2010) . An investigation of learning styles in both the online and face – to – face learning . Available at :http://www.gradworks.umi.com/34/09/340976/htmludini.proquest.Com
Bartholemew , Cecil . (2007) Managing Director Smart school , Government of Grenda “smart school” . Available at : http : //www.grendu . com/programs projects/smart
School/tabid/241/Defaultaspx
Brogan .Pat(2000)Using the web for Interactive Teaching and Learn:The Imperative for the New Millennum , USA:Macromedia Publishing
Cano , F & Hughes , E. H (2000) Learning and thinking Style an analysis of their influence on academic achievement . European Journal of Personality , No 10 , pp 405 – ۴۲۵
Clark (2008). The effectiveness of technology in schools . Jonrnal of Career and Technical Education . No . p 25
Denig . S, J . (2004) . Multiple Intelligences and Learning , val 100 , No 1 , pp 96 – ۱۱۱
Donclark , Q (2000) . Learning Styles How we go from the unkown to the known , Available at http : //www.Learning Styles.com
Educatioeducation . Research In formation center (2005) , smart school , www,EREC.com
Foongme (2002) ICT in Malaysian school Plicy and Stromoting at:http://www.Unesco.org/Bangkok/education/ict/ict enabling/ap-policy/ malpol.Doc
Haddad , W & Jurich , S . (2000)ICTfor Education , Potential and Potency . Available at : htttp://www.techknowlogia.Org
Hanizar , A & Halim , A & Zain , Z . M & Luan , W . S & Atan , H (2005) The Taxonomical Analysis of science Educational software in Malasian smart schools