جدول شماره ۴-۱۰۸ توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال چهل و هشتم ۲۲۵
جدول شماره ۴-۱۰۹ توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال چهل و نهم ۲۲۶
جدول شماره ۴-۱۱۰ توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال پنجاه ام ۲۲۷
جدول شماره ۴-۱۱۱ توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال پنجاه و یکم ۲۲۸
جدول شماره ۴-۱۱۲ توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال پنجاه و دوم ۲۲۹
جدول شماره ۴-۱۱۳ توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال پنجاه و سوم ۲۳۰
جدول شماره ۴-۱۱۴ توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال پنجاه و چهارم ۲۳۱
جدول شماره ۴-۱۱۵ توزیع فراوانی و شاخص های توصیفی افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال پنجاه و پنجم ۲۳۲
جدول شماره ۴-۱۱۶. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر تحصیلات والدین در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۳۳
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
. جدول شماره ۴-۱۱۷. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر تحصیلات والدین در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۳۴
جدول شماره ۴-۱۱۸. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر عرق ملی والدین در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۳۶
جدول شماره ۴-۱۱۹. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر اعتقادات شخصی والدین در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۳۷
جدول شماره ۴-۱۲۰. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر صلاحیت های حرفه ای معلمان در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۳۸
جدول شماره ۴-۱۲۱. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر صلاحیت های حرفه ای معلمان در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۴۰
جدول شماره ۴-۱۲۲. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر برنامه درسی در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۴۱
. جدول شماره ۴-۱۲۳. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر برنامه درسی در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۴۲
جدول شماره ۴-۱۲۴. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر وضعیت ظاهری و فیزیکی مدرسه در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۴۳
جدول شماره ۴-۱۲۵. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر وضعیت ظاهری و فیزیکی مدرسه در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۴۴
جدول شماره ۴-۱۲۶. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر برنامه های خاص کودکان در تلویزیون در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۴۶
جدول شماره ۴-۱۲۷. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر برنامه های خاص کودکان در تلویزیون در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۴۷
. جدول شماره ۴-۱۲۸. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر مجلات و کتابهای خاص کودکان در تلویزیون در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۴۸
. جدول شماره ۴-۱۲۹. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر مجلات و کتابهای خاص کودکان در تلویزیون در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۵۰
جدول شماره ۴-۱۳۰. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر اینترنت و رایانه در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۵۱
. جدول شماره ۴-۱۳۱. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر اینترنت و رایانه در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۵۲
جدول شماره ۴-۱۳۲. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر گروه همسالان در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۵۳
جدول شماره ۴-۱۳۳. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر گروه همسالان در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۵۵
جدول شماره ۴-۱۳۴. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر بازیهای سنتی در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۵۶
جدول شماره ۴-۱۳۵. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر بازیهای سنتی در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۵۷
جدول شماره ۴-۱۳۶. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای در شکل دهی هویت ایرانی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۵۸
جدول شماره ۴-۱۳۷. شاخصهای توصیفی و آزمون برای بررسی تاثیر بازیهای رایانه ای در شکل دهی هویت اسلامی دانش آموزان دوره ابتدایی ۲۶۰
جدول شماره ۴-۱۳۸ نتایج آزمون u من ویتنی برای مقایسه نظرات گروه های مختلف جنسیتی درباره تاثیر متغیرهای مورد بررسی بر هویت ایرانی دانش آموزان ابتدایی ۲۶۲
جدول شماره ۴-۱۳۹ نتایج آزمون u من ویتنی برای مقایسه نظرات گروه های مختلف جنسیتی درباره تاثیر متغیرهای مورد بررسی بر هویت اسلامی دانش آموزان ابتدایی ۲۶۳
جدول شماره ۴-۱۴۰ نتایج آزمون u من ویتنی برای مقایسه نظرات افراد شاغل در مدارس دخترانه و پسرانه درباره تاثیر متغیرهای مورد بررسی بر هویت ایرانی دانش آموزان ابتدایی ۲۶۴
جدول شماره ۴-۱۴۱ نتایج آزمون u من ویتنی برای مقایسه نظرات افراد شاغل در مدارس دخترانه و پسرانه درباره تاثیر متغیرهای مورد بررسی بر هویت اسلامی دانش آموزان ابتدایی ۲۶۵
جدول شماره ۴-۱۴۲ نتایج آزمون کروسکال والیس برای مقایسه نظرات گروه های مختلف تحصیلی درباره تاثیر متغیرهای مورد بررسی بر هویت ایرانی دانش آموزان ابتدایی ۲۶۶
جدول شماره ۴-۱۴۴ نتایج آزمون کروسکال والیس برای مقایسه نظرات گروه های مختلف از نظر سابقه درباره تاثیر متغیرهای مورد بررسی بر هویت ایرانی دانش آموزان ابتدایی ۲۶۹
جدول شماره ۴-۱۴۵ نتایج آزمون کروسکال والیس برای مقایسه نظرات گروه های مختلف از نظر سابقه درباره تاثیر متغیرهای مورد بررسی بر هویت اسلامی دانش آموزان ابتدایی ۲۷۱
جدول شماره ۴-۱۴۶ نتایج آزمون کروسکال والیس برای مقایسه نظرات گروه های مختلف از نظر سابقه در پست حاضر درباره تاثیر متغیرهای مورد بررسی بر هویت ایرانی دانش آموزان ابتدایی ۲۷۳
جدول شماره ۴-۱۴۷ نتایج آزمون کروسکال والیس برای مقایسه نظرات گروه های مختلف از نظر سابقه در پست حاضر درباره تاثیر متغیرهای مورد بررسی بر هویت اسلامی دانش آموزان ابتدایی ۲۷۵
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار ۲-۱- مدل شماتیک رشته های علاقمند به موضوع هویت (دوران ۱۳۸۶،۲۷) ۲۵
نمودار ۲-۲ ) مدل نظری تحقیق ۱۰۶
نمودار ۲-۳ مدل عملی تحقیق ۱۰۷
نمودار شماره ۴-۱ توزیع افراد مورد بررسی بر حسب سطح تحصیلات ۱۱۸
نمودار شماره ۴-۲ توزیع افراد مورد بررسی بر حسب سابقه کار ۱۱۹
نمودار شماره ۴-۳ توزیع افراد مورد بررسی بر حسب سابقه کار در سمت ۱۲۰
نمودار شماره ۴-۴ توزیع افراد مورد بررسی بر حسب جنسیت ۱۲۱
نمودار شماره ۴-۵ توزیع افراد مورد بررسی بر حسب مدرسه محل کار ۱۲۲
نمودار شماره ۴-۶ توزیع افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال اول ۱۲۳
نمودار شماره ۴-۷ توزیع افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال دوم ۱۲۴
نمودار شماره ۴-۸ توزیع افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال سوم ۱۲۵
نمودار شماره ۴-۹ توزیع افراد مورد بررسی بر حسب گزینه های انتخابی سوال چهارم ۱۲۶