درس تاریخ پایه چهارم
تدریس
کل
دانش
روشها
راهبردها
دانش فراشناخت
درس۱
تعداد
۵۸
۲
۲۸
۸۸
مقدار مورد انتظار
۴۷٫۰
۴٫۳
۳۶٫۷
۸۸٫۰
درصد برحسب تدریس
۶۵٫۹%
۲٫۳%
۳۱٫۸%
۱۰۰٫۰%
درصد برحسب درسها
۲۱٫۲%
۸٫۰%
۱۳٫۱%
۱۷٫۲%
درصدکل
۱۱٫۳%
۴٫%
۵٫۵%
۱۷٫۲%
درس۲
تعداد
۲۰
۲
۱۳
۳۵
مقدار مورد انتظار
۱۸٫۷
۱٫۷
۱۴٫۶
۳۵٫۰
درصد برحسب تدریس
۵۷٫۱%
۵٫۷%
۳۷٫۱%
۱۰۰٫۰%
درصد برحسب درسها
۷٫۳%
۸٫۰%
۶٫۱%
۶٫۸%
درصدکل
۳٫۹%
۴٫%
۲٫۵%
۶٫۸%
درس۳
تعداد
۲۰
۴
۱۳
۳۷
مقدار مورد انتظار
۱۹٫۸
۱٫۸
۱۵٫۴
۳۷٫۰
درصد برحسب تدریس
۵۴٫۱%
۱۰٫۸%
۳۵٫۱%
۱۰۰٫۰%
درصد برحسب درسها
۷٫۳%
۱۶٫۰%
۶٫۱%
۷٫۲%
درصدکل
۳٫۹%
۸٫%
۲٫۵%
۷٫۲%
درس۴
تعداد
۳۴
۲
۱۵
۵۱
مقدار مورد انتظار
۲۷٫۲
۲٫۵
۲۱٫۳
۵۱٫۰
درصد برحسب تدریس
۶۶٫۷%
۳٫۹%
۲۹٫۴%
۱۰۰٫۰%
درصد برحسب درسها
۱۲٫۴%
۸٫۰%
۷٫۰%
۹٫۹%
درصدکل
۶٫۶%
۴٫%
۲٫۹%
۹٫۹%
درس۵
تعداد
۱۹
۲
۱۴
۳۵
مقدار مورد انتظار
۱۸٫۷
۱٫۷
۱۴٫۶
۳۵٫۰
درصد برحسب تدریس
۵۴٫۳%
۵٫۷%
۴۰٫۰%
۱۰۰٫۰%
درصد برحسب درسها
۶٫۹%
۸٫۰%
۶٫۵%
۶٫۸%
درصدکل
۳٫۷%
۴٫%
۲٫۷%
۶٫۸%
درس۶
تعداد
۳۰
۳
۲۶
۵۹
مقدار مورد انتظار
۳۱٫۵
۲٫۹
۲۴٫۶
۵۹٫۰
درصد برحسب تدریس
۵۰٫۸%
۵٫۱%
۴۴٫۱%
۱۰۰٫۰%
درصد برحسب درسها
۱۰٫۹%
۱۲٫۰%
۱۲٫۱%
۱۱٫۵%
درصدکل
۵٫۸%
۶٫%
۵٫۱%
۱۱٫۵%
درس۷
تعداد
۲۸
۲
۲۲
۵۲
مقدار مورد انتظار
۲۷٫۸
۲٫۵
۲۱٫۷
۵۲٫۰
درصد برحسب تدریس
۵۳٫۸%
۳٫۸%
۴۲٫۳%
۱۰۰٫۰%
درصد برحسب درسها
۱۰٫۲%
۸٫۰%
۱۰٫۳%
۱۰٫۱%
درصدکل
۵٫۵%
۴٫%
۴٫۳%
۱۰٫۱%
درس۸
تعداد
۲۵
۲
۳۵
۶۲
مقدار مورد انتظار
۳۳٫۱
۳٫۰
۲۵٫۹
۶۲٫۰
درصد برحسب تدریس
۴۰٫۳%
۳٫۲%
۵۶٫۵%
۱۰۰٫۰%
درصد برحسب درسها
۹٫۱%
۸٫۰%
۱۶٫۴%
۱۲٫۱%
درصدکل
۴٫۹%
۴٫%
۶٫۸%
۱۲٫۱%
درس۹
تعداد
۲۰
۴
۱۳
۳۷
مقدار مورد انتظار
۳۰٫۴
۲٫۸
۲۳٫۸
۵۷٫۰
درصد برحسب تدریس
۳۵٫۱%
۳٫۵%
۶۱٫۴%
۱۰۰٫۰%
درصد برحسب درسها
۷٫۳%
۸٫۰%
۱۶٫۴%
۱۱٫۱%
درصدکل
۳٫۹%
۴٫%
۶٫۸%
۱۱٫۱%
کل
تعداد
۲۵۴
۲۳
۱۷۹
۴۵۶
مقدار مورد انتظار
۲۵۴٫۰
۲۳٫۰
۱۷۹٫۰
۵۱۳٫۰
-
- Objectivity ↑
-
- Systematic ↑
-
- Revealed ↑
-
- Quantitaive ↑
-
- Neuendorf.K. ↑
-
- Descriptive ↑
-
- Analysis of connective containing ↑
-
- Inferential Content Analysis ↑
-
- Morten ↑
-
- Descriptive ↑
-
- Analytic ↑
-
- Developmental ↑
-
- Neuendorf.K. ↑
-
- Artificial category ↑
-
- Methodic category ↑
-
- Subjective category ↑
-
- Valued category ↑
-
- Units ↑
-
- Curriculum Content ↑
-
- Subject matter ↑
-
- Oberg ↑
-
- Connelly ↑
-
- Clandinin ↑
-
- Edry ↑
-
- Nikels ↑
-
- Silver ↑
-
- Alexander ↑
-
- Active Content ↑
-
- Inactive Content ↑
-
- Obedience-imposed containing ↑
-
- Scientifc-Analytic containing ↑
-
- Curriculum Development ↑
-
- Lewis ↑
-
- Miel ↑
-
- Text book ↑
-
- Whiteker ↑
-
- Debir ↑
-
- Good ↑
-
- Pana.oora ↑
-
- Beyler ↑
-
- Snowman ↑
-
- Harlloo ↑
-
- Peter ↑
-
- Diegrout ↑
-
- Methods of planning ↑
-
- Control ↑
-
- Acquainted correction ↑
-
- Motkaloufe ↑
-
- Shimamura ↑
-
- Anderson ↑
-
- Vong ↑
-
- Baker ↑
-
- Serow ↑
-
- Wattkinz ↑
-
- Self control ↑
-
- Self study ↑
-
- Palinskar ↑
-
- Laper ↑
-
- Chan L ↑