بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۵۷
جدول شماره ۱۸ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر قدرت مقابله با سانسور و انسداد خبری در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۵۸
جدول شماره ۱۹ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر قدرت اقناع سازی بدلیل چند رسانه ای بودن در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۵۹
جدول شماره ۲۰ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان به اشتراک گذاشتن عقاید و ایده ها در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۰
جدول شماره ۲۱ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ارتباطات جمعی و قابلیت شبکهسازی در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۱
جدول شماره ۲۲ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان تقویت ارتباطات خصوصی و عاطفی و دوستیابی در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۲
جدول شماره ۲۳ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان دسترسی آسان و مجدد به اخبار و اطلاعات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۳
جدول شماره ۲۴ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان بهره مندی از سرگرمی و سایر تفریحات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن ۱۶۴
جدول شماره۲۵ توزیعفراوانی پاسخگویان برحسبمیزانموفقیت فیس بوک نسبت به سایررسانه ها با افزایش مشارکت وتهییج افکار عمومی و ایجاد حرکت های جمعی و جریان سازی اجتماعی ۱۶۵
جدول شماره ۲۶ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با امکان مشارکت همگانی در تولید و انتشار اخبار و اطلاعات ۱۶۶
جدول شماره ۲۷ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با ایجاد همگرایی در افکار و اندیشه ها و ایجاد فضای عمومی ۱۶۷
جدول شماره ۲۸ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با شکستن انحصار رسانه های جمعی ۱۶۸
جدول شماره ۲۹ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با به اشتراک گذاشتن ایده ها و خلق ایده های جدید ۱۶۹
جدول شماره ۳۰ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فراهم کردن امکان شکل گیری اجتماع و یا توده در فضای متکثر اطلاعات و اخبار به واسطه فیس بوک ۱۷۰
جدول شماره ۳۱ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فراهم کردن امکان جریان گفتگو و مفاهمه به دور از فشار و در شرایط آزادانه و آگاهانه برای شهروندان به واسطه فیس بوک ۱۷۱
جدول شماره ۳۲ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان بی طرف بودن رسانه های دولتی ۱۷۲
جدول شماره ۳۳ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن اولیا و مربیان ۱۷۳
جدول شماره ۳۴ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن اسلامی ۱۷۴
جدول شماره ۳۵ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن ورزشی و تفریحی ۱۷۵
جدول شماره ۳۶ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن علمی- تخصصی ۱۷۶
جدول شماره ۳۷ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن صنفی ۱۷۷
جدول شماره ۳۸ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن محلی ۱۷۸
جدول شماره ۳۹ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در حزب و تشکل سیاسی رسمی کشور ۱۷۹
جدول شماره ۴۰ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در سازمان های غیر دولتی ۱۸۰
جدول شماره ۴۱ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن های خیریه ای ۱۸۱
جدول شماره ۴۲ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در بسیج ۱۸۲
جدولشماره۴۳ توزیعفراوانیپاسخگویانبرحسب نوعرابطهعضویت درانجمن اولیا و مربیان ۱۸۳
جدول شماره ۴۴ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن اسلامی ۱۸۴
جدول شماره ۴۵ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن ورزشی و تفریحی ۱۸۵
جدول شماره ۴۶ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن علمی- تخصصی ۱۸۶
جدول شماره ۴۷ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن صنفی ۱۸۷
جدول شماره ۴۸ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن محلی ۱۸۸
جدول شماره ۴۹ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در حزب و تشکل سیاسی رسمی کشور ۱۸۹
جدولشماره۵۰ توزیعفراوانیپاسخگویانبرحسب نوع رابطهعضویت درسازمانهای غیر دولتی ۱۹۰
جدول شماره۵۱ توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب نوعرابطهعضویت در انجمنهای خیریه ای ۱۹۱
جدول شماره ۵۲ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در بسیج ۱۹۲
جدول شماره ۵۳ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ۱۹۳
جدول شماره ۵۴ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به قوه قضاییه ۱۹۴
جدول شماره ۵۵ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به نیروی انتظامی ۱۹۵
جدول شماره ۵۶ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به مجلس شورای اسلامی ۱۹۶
جدول شماره ۵۷ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به نهادهای دولتی ۱۹۷
جدول شماره ۵۸ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به روزنامه ها ۱۹۸
جدول شماره ۵۹ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به شهرداری ۱۹۹
جدول شماره ۶۰ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به شورای اسلامی شهر ۲۰۰
جدول شماره ۶۱ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر فیس بوک در نحوه انتشار اخبار آنها به صورت رسمی یا غیر رسمی ۲۰۱
جدول شماره ۶۲ توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده روزنامه آنها از فیس بوک برای ارتباط با مخاطبان و یا فروش بیشتر از این شبکه اجتماعی با توجه به فیلتر بودن آن و تلقی جرم نسبت به استفاده از آن از سوی مراجع قانونی ۲۰۲
جدول۴-۶۳: جدول آزمون فرضیه بررسی رابطه میان اعتماد افراد به نهادها و میزان استفاده آنان از شبکه های اجتماعی ۲۰۴
جدول۴-۶۴: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین میزان اعتماد افراد به نهادها و میزان استفاده آنان از شبکه های اجتماعی ۲۰۴
جدول۴-۶۵: نتایج آزمون خی دو ۲۰۵
جدول۴-۶۶: جدول آزمون فرضیه بررسی رابطه میان مشارکت اجتماعی افراد و میزان استفاده آنان از شبکه های اجتماعی ۲۰۶
جدول۴-۶۷: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین میزان مشارکت اجتماعی افراد و میزان استفاده آنان از شبکه های اجتماعی ۲۰۶
جدول۴-۶۸: جدول آزمون فرضیه بررسی رابطه میان بی طرفی رسانه های دولتی و استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان و یا فروش بیشتر ۲۰۷
جدول۴-۶۹: نتایج آزمون خی دو جهت بررسی رابطه بین بی طرفی رسانه های دولتی و استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان و یا فروش بیشتر ۲۰۷
…