۱-۶-۵-تعریف عملیاتی افراد وابسته به مواد………………………………………………………………………………………………………….۱۱
۱-۶-۶- تعریف نظری مراحل آمادگی برای تغییرواشتیاق برای درمان…………………………………………………………………..۱۱
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۱-۶-۷- تعریف عملیاتی مراحل آمادگی برای تغییرواشتیاق برای درمان……………………………………………………………۱۱
فصل دوم:پیشینه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲
۲-۱-مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۳
۲-۲-مفهوم انگیزش…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۳
۲-۳-مدل مراحل تغییررفتاراعتیادی……………………………………………………………………………………………………………….۱۶
۲-۴-مدل های درمان وابستگی مواد………………………………………………………………………………………………………………۲۰
۲-۵-مدل های یکپارچه نگر……………………………………………………………………………………………………………………………۲۳
۲-۶-بازنگری برخی از پژوهش های انجام شده درباره مقیاس های سنجش آمادگی برای تغییر……………………………..۲۴
۲-۷-بررسی روش های اندازه گیری آمادگی برای تغییر(RTC)………………………………………………………………………….24
۲-۷-۱-الگوریتم های مرحله ای………………………………………………………………………………………………………………………۲۴
۲-۷-۲پرسش نامه های خوداجرا……………………………………………………………………………………………………………………..۲۷
۲-۷-۳-مقیاس سنجش تغییر دانشگاه روودآیلند(URICA)…………………………………………………………………………………..27
۲-۷-۴-پرسش نامه آمادگی برای تغییر(RTCQ)…………………………………………………………………………………………………29
۲-۷-۵-مقیاس مراحل آمادگی تغییر واشتیاق برای درمان(SOCRATES)……………………………………………………………..30
۲-۸-بحث……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۳۱
۲-۹-تلویحات بالینی……………………………………………………………………………………………………………………………………۳۲
فصل سوم:روش پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۳
۳-۱-مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۴
۳-۲-جامعه آماری،نمونه وروش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………۳۴
۳-۳-ملاک های ورود وخروج آزمودنی ها ………………………………………………………………………………………………….۳۴
۳-۴-طرح پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………۳۴
۳-۵-روش اجرای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………..۳۵
۳-۶-ابزارهای پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۷
۳-۷-تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………………………………………….۳۹
فصل چهارم: نتایج پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………….۴۰
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۱
۴-۱- بخش اول: ویژگی های جمعیت شناختی نمونه مورد بررسی…………………………………………………………………….۴۱
۴-۲- بخش دوم: یافته های اصلی پژوهش…………………………………………………………………………………………………………۴۸
۴-۲-۱-ضریب پایایی پرسش نامه ۱۹سوالیSOCRATES…………………………………………………………………………………..48
۴-۲-۲-روایی محتوا وسازه پرسش نامه SOCRATES………………………………………………………………………………………49
۴-۲-۳-تحلیل عاملی مقیاس SOCRATES………………………………………………………………………………………………………..50
۴-۲-۴-تعیین نقطه برش مقیاس SOCRATES…………………………………………………………………………………………………….54
فصل پنجم:بحث ونتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………….۵۶
۵-۱- تعیین میزان پایایی پرسش نامه ۱۹سوالی SOCRATES…………………………………………………………………………………57
۵-۲-روایی محتوا وسازه پرسش نامه ۱۹سوالیSOCRATES…………………………………………………………………………………58
۵-۳-تحلیل عاملی………………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۸
۵-۴-نقطه برش مقیاس SOCRATES…………………………………………………………………………………………………………………..59
۵-۵- یافته های جانبی……………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۹
۵-۶-نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۱
۵-۷-محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………..۶۱
۵-۸-پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۱
منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
پیوست ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
چکیده به انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
صفحه مشخصات پایان نامه به انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………
فهرست جداول