۵۰۶/۱
۳۲۵/۱۱
۰۰۱/۰
خرید رسانه ای
۳
۱۰۹/۰
۰۱۲/۰
۰۰۷/۰
۰۵۱/۱
۳۲۶/۲
۱۲۹/۰
آدیداس: جدول فوق ضریب رگرسیونی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی( محصول، قیمت، ترویج و توزیع) بر مولفه های رفتار خرید( تبلیغ دهان به دهان، خرید مجدد و خرید رسانه ای) مشتریان پوشاک ورزشی آدیداس را نشان میدهد و موید این است ضریب همبستگی بین محصول و تبلیغ دهان به دهان، خرید مجدد و خرید رسانه ای به ترتیب ۱۷۶/۰، ۴۹۳/۰و ۰۸۰/۰ ، رابطه قیمت با مولفههای ذکر شده به ترتیب ۲۰۳/۰، ۳۹۳/۰ و ۱۶۲/۰ ، ترویج ۲۵۳/۰، ۳۹۴/۰ و ۱۶۴/۰ و توزیع ۱۴۰/۰، ۲۳۵/۰ و ۱۰۹/۰ است. همچنین جدول فوق موید این است که عنصر محصول قابلیت پیش بینی خرید رسانه ای ،عنصر توزیع قابلیت پیش بینی تبلیغ دهان به دهان و خرید رسانهای پوشاک ورزشی آدیداس را ندارد و مقدار ضریب تعیین عنصر محصول و تبلیغ دهان به دهان و خرید مجدد به ترتیب ۰۳۱/۰R2= و ۲۴۳/۰ R2= ، قیمت با مولفه های رفتار خرید (تبلیغ دهان به دهان، خرید مجدد و خرید رسانه ای) به ترتیب ۰۴۱/۰ R2=، ۱۵۵/۰R2= و ۰۲۶/۰R2=، ترویج ۰۶۴/۰ R2= ، ۱۵۵/۰ R2= و ۰۲۷/۰ R2= و توزیع و خرید مجدد ۰۵۵/۰ R2= است لذا میتوان گفت حدود ۳ درصد از تغییرات تبلیغ دهان به دهان و حدود ۲۴ درصد از تغییرات خرید مجدد مشتریان پوشاک ورزشی آدیداس توسط عنصر محصول قابل تبیین است ، همچنین حدود ۴ ، ۱۵ و ۳ درصد به ترتیب از تغییرات تبلیغ دهان به دهان، تغییرات خرید مجدد و تغییرات خرید رسانه ای مشتریان پوشاک ورزشی آدیداس توسط عنصر قیمت، و حدود ۶، ۱۵،۳ درصد به ترتیب از تغییرات تبلیغ دهان به دهان، خرید مجدد، خرید رسانه ای توسط عنصر ترویج و حدود ۵ درصد به ترتیب از تغییرات خرید مجدد توسط عنصر توزیع قابل تبیین است.
جدول(۴-۲۰): ضریب رگرسیونی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر مولفه های رفتار خرید مشتریان(آدیداس)
عنصر
مولفه
شاخص آماری
متغیر
ضریب رگرسیونی استاندار نشده
خطای استاندارد
ضریب رگرسیونی استاندارد شده
t
سطح معنیداری
محصول
تبلیغ دهان به دهان
عدد ثابت
۶۸۹/۱۲
۷۶۳/۰
–
۶۲۷/۱۶
۰۰۱/۰
مولفه تبلیغ دهان به دهان
۰۵۱/۰
۰۲۱/۰
۱۷۶/۰
۴۸۲/۰
۰۱۴/۰