-
- Juan Carlos Fandos Roig , Javier Sanchez Garcia , Miguel Angel Moliner Tena and Jaume Liorens Monzonis . Customer Perceived Value in banking services . International Journal of Bank Marketing . vol 24 , No 5 , 2006 . Available at www.emeraldinsight.com
-
- Laiq Muhammad Khan , Rizwan Ahmed . A Comparative Study of Consumer Perception of Product Quality : Chinese versus Non – Chinese Products . Pak . j . eng . techno . sci . Vol 2 , No 2 , p: 118-143 .2012
-
- Maxwell Agabu Phiri & Thobeleni Mcwabe . CUSTOMERS’ EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS OF SERVICE QUALITY: THE CASE OF PICK N PAY SUPERMARKET STORES IN PIETERMARITZBURG AREA, SOUTH AFRICA . International Journal of Research In Social Sciences . Vol. 3, No.1, Sept. 2013: p 104 – ۹۶
-
- Mayuri Duggirala , Chandrasekharan Rajendran , R.N.Anantharaman . Patient – Perceived dimentions of total quality services in healthcare .Benchmarking : An International Journal ,Vo 15, No 5 , p: 560-583 , 2008
-
- Michael K. Brady and J. Joseph Cronin, Jr. . Customer Orientation: Effects on Customer Service Perceptions and Outcome Behaviors . Journal of Service Research, Volume 3, No. 3, February 2001 , p: 240 – ۲۵۱, available at http://jsr.sagepub.com
-
- Muhammad Sabbir Rahman . Service Quality , Corporate Image and Customers Satisfaction Towards Customers Perceptions : An Exploratory Study on Telecom Customers in Bangladesh . Business Intelligence Journal , Vo 5 , No 1 , p: 56-63 ,2012
-
- Nilima Sonpal valias . Measuring the difference: An outcome evaluation resource for the disability sector . The vocational and rehabilitation research institute.2009 . p: 1
-
- Noor Azlinna Azizan , Bahari Mohamed . The Effects of Perceived Service Quality on Patient Satisfaction at a Public Hospital in State of Pahang , Malaysia . Asian Journal of Social Sciences & Humanities . Vo 2 , No 3 , p : 307-323 , 2013
-
- Norudin Mansorو Siti Haryati Shaikh Ali . A B2C Business Agenda: Analyzing Customers’ Perceptions towards Bumiputera Retailers , Asian Social Science , vol 6 , No 7 , july 2010 , p: 141-132
-
- Paul Alexander Clark, Maxwell Drain, Sabina B. Gesell, Deirdre M. Mylod,
Dennis O. Kaldenberg, Julie Hamilton . Patient perceptions of quality in discharge instruction . Patient Education and Counseling 59 (2005) , p:56–۶۸ . available at www.elsevier.com/locate/pateducou .
-
- Rahim Mosahab , Osman Mohamad , T.Ramayah . Service Quality , Customer Satisfaction and : A Test of Mediation . International Business Research . Vo 3, No 4 , p : 72-80 . 2010
-
- S.M. Irfan , Aamir Ijaz , M.M.Farooq . Patient Satisfaction and Service of Public Hospitals in Pakistan : An Empirical Assessment . Middle – East Journal of Scientific Research 12(6) ,p: 870-877 , 2012 .
-
- Shoshanna Sofaer , Kirsten Firminger . Patient Perceptions of the Quality of Health Services . 2005 . Available at www . annualreviews . org
-
- Sumathi Kumaraswamy . Service Quality in Health Care Centres: An Empirical Study . International Journal of Business and Social Science. Vol. 3 No. 16 .
-
- Wathek S Ramez . Patients’ Perception of Health Care Quality, Satisfaction and Behavioral Intention:An Empirical Study in Bahrain . International Journal of Business and Social Science. Vol. 3 No. 18 . p: 141-131
پیوست ها
با عرض سلام و آرزوی توفیق برای جنابعالی
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
پرسشنامه حاضر به منظور بررسی کیفیت خدمات بیمارستانی طراحی شده و شاخص های مورد نظر در یک طیف پنج گزینه ای مورد سوال قرار گرفته اند. خواهشمندم پس از مطالعه دقیق گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشاپیش از همکاری صمیمانه و دقت نظر شما در ارائه پاسخ های مناسب که منجر به تحلیلی واقع بینانه از وضعیت موجود خواهد شد، کمال تشکر را دارم. در ضمن جمع آوری این اطلاعات صرفاً جنبه پژوهشی داشته و نیاز به نوشتن نام و نام خانوادگی نمی باشد.
بخش اول: اطلاعات دموگرافیک
بخش دوم :گزینه های نظرسنجی
بعد
گزینه ها
انتظار
ادراک
خیلی
خوب
خوب
متوسط
ضعیف
خیلی
ضعیف
خیلی
خوب
خوب
متوسط