- پارسا، عبدالله؛ مهر علی زاده، یدالله؛ زمانی، عصمت (۱۳۸۹). “بررسی جایگاه مدیریت دانش در دانشگاه شهید چمران اهواز و رابطهی آن با فرهنگ سازمانی”. فصلنامه ی انجمن آموزش عالی ایران. ۳(۳) : ۸۷-۱۱۳.
-
- پریرخ، مهری (۱۳۸۱). “مدیریت دانش: ابزاری برای ایجاد تحول در مدیریت کتابخانهها”. فصلنامه کتاب، ۱۴(۱۵) : ۱۱۲-۱۲۶.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
- تاونلی، چارلزتی. ( ۱۳۸۰ ). “مدیریت دانش و کتابخانههای دانشگاهی”. ترجمه مهدی خادمیان. کتابداری و اطلاع رسانی.۴(۳) : ۹۹-۱۲۰.
- تقی زاده، هوشنگ؛ سلطانی فسقند یس، غلامرضا (۱۳۹۰). “مدلی بر مبنای نظام خبره فازی جهت اندازه گیری مدیریت دانش سازمان”. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران. ۲۷ (۱) : ۱۲۳-۱۴۲.
- تقی زاده، هوشنگ؛ سلطانی فسقندیس، غلام رضا؛ مهدی لوی، روح الله (۱۳۸۹). “بررسی میزان بهکارگیری فرایند مدیریت دانش در یک سازمان خدماتی (مطالعه موردی) “. فراسوی مدیریت. ۳(۱۲) : ۳۳-۴۸.
- حاضری، افسانه؛ صراف زاده، مریم (۱۳۸۵).”مدیریت دانش در دانشگاهها و نقش کتابخانههای دانشگاهی”. نما (مجله الکترونیکی پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران)، ۵(۴) :۱-۵.
- حسن زاده، محمد (۱۳۸۶). مدیریت دانش : مفاهیم و زیرساختها. تهران: کتابدار. صص.۱۶-۱۸.
- حسن زاده، محمد ( ۱۳۸۳ ). “نقش کتابداران و اطلاع رسانان در مدیریت دانش سازمانها (با نگاهی به سرفصلهای مقاطع سه گانه علوم کتابداری و اطلاع رسانی ایران) “. فصلنامه کتاب. ۱۵(۵۹) : ۱۰۱-۱۱۳.
- حسین زاده، اکبر ( ۱۳۸۹ ). مقایسه میزان کاربست مدیریت دانش در بین کارکنان کتابخانههای دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان و تبریز بر اساس مدل هیسیگ.پایان نامه کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع رسانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه اصفهان.
- خاتمیان فر، پریسا ( ۱۳۸۶ ). بررسی وضعیت، شیوهها و عوامل موثر بر اشتراک دانش در سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی.پایان نامه کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع رسانی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه فردوسی.
- خوانساری، جیران؛ حری، عباس (۱۳۸۷). “بررسی وضعیت مدیریت دانش در کتابخانههای تخصصی امور برق و ارائه الگوی پیشنهادی”. مجله کتابداری. سال چهل ودوم. دفتر چهل و هفتم : ۳۱-۶۲.
- داونپورت، توماس؛ پروساک، لاری (۱۳۷۹) . مدیریت دانش.ترجمه محمدرحمان پاک سرشت. تهران: ساپکو. ص.۲۱.
- دیلمی مغزی، صارم؛ سعیدی، حسام (۱۳۸۸). “دانش و مدیریت دانش ابزارهایی در تحقق استراتژیهای سازمان”. فصلنامه دیدگاه مهندسین صنایع. سال سه شماره یازده : ۱۷-۲۳.
- رادینگ، آلن ( ۱۳۸۳ ). مدیریت دانش. ترجمه محمد حسین لطیفی، تهران: سمت.
- راکتوزامان، ام. دی؛ کانایی، هیداکی؛ اومموتو، کاتسوهیرو (۱۳۸۹). “یکپارچه سازی فرایند مدیریت دانش با سیستم کتابخانهی دیجیتال”. ترجمه سامان راوند؛ ملیحه درخوش. کلیات کتاب ماه: اطلاعات، ارتباطات و دانش شناسی.۱۵۰ : ۶۰-۷۱.
- سلطانی، پوری؛ راستین، فروردین ( ۱۳۷۹ ). دانشنامه کتابداری و اطلاع رسانی. تهران: فرهنگ معاصر. ص.۳۳۵.
- سنجقی، محمد ابراهیم؛ جنیدی جعفری، یاسر (۱۳۸۶). “رویکردهای بهبود وضعیت مدیریت دانش در سازمانها “. فصلنامه راهبرد دفاعی. سال پنجم. شماره شانزدهم : ۸۵-۱۱۹.
- شاکری، فاطمه؛ میر غفوری، حبیب الله؛ شاکری، منصور (۱۳۸۹). “فرایند مدیریت دانش تخصصی- کاربردی در حلقه و تحقیقات، ترویج و بهره برداران (مطالعه و موردی: بخش کشاورزی استان یزد) “. نشریهی اقتصاد و توسعهی کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی).۲۴(۴) : ۴۷۹-۴۹۰.
- شعبانی، احمد؛ محمدی استانی، مرتضی؛ فروگذار، حامد (۱۳۹۱). “شناسایی، بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر پیاده سازی مدیریت دانش با بهره گرفتن از تکنیک TOPSIS (مطالعهی موردی: دانشگاه علوم پزشکی شیراز) “. مدیریت اطلاعات سلامت. ۹(۳) : ۳۱۸-۳۲۶.
۲۸. شفیعا، محمدعلی؛ متولیان، علیرضا؛ راهنما فرد، محسن ( ۱۳۸۶ ). ارائه مدلی کاربردی در برنامه ریزی جامع مدیریت دانش سازمانی. اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران.
۲۹. شکرزاده، صادق؛ صباغیان، زهرا؛ پرداختچی، مخمدحسن (۱۳۹۱). “رابطه بین شیوههای آموزش کارکنان با فرایندهای مدیریت دانش سازمانی:در صنعت هستهای”. پژوهشهای مدیریت درایران. ۱۶(۲) : ۵۷-۶۵.
۳۰. صادقی آرانی، زهرا ( ۱۳۸۷ ). بررسی وضعیت مدیریت دانش در آموزش عالی با بهره گیری از معیارهای مدل EFQM (دانشگاه یزد). پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت. دانشگاه یزد.
۳۱. صراف زاده، مریم (۱۳۸۴). ” کتابداران و مدیریت دانش : مروری بر متون موجود”. اطلاع شناسی. ۳ (۱) : ۲۴-۳۵.
۳۲. طبیبی، جمال الدین و دیگران ( ۱۳۹۰). “مطالعهی ارکان مدیریت دانش در بیمارستانهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران”. مدیریت اطلاعات سلامت. ۸(۴) : ۴۶۹-۴۷۸.
۳۳. عطاپور، هاشم ( ۱۳۸۸ ). بررسی و تحلیل عوامل موثر بر چرخه مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی: مطالعه موردی کتابخانههای مرکزی دانشگاههای تهران. در مجموعه مقالات همایش ملی مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و برهم کنشها (ص ۲۵-۴۱). ۱۰-۱۱ بهمن ۱۳۸۸، تهران، ایران. تهران: نشرکتابدار.
۳۴. فاتحی، زمانعلی (۱۳۹۰). مدیریت دانش (مفاهیم، اصول، اهداف و مدلها). تهران: بانک سپه، اداره تحقیقات و کنترل ریسک.
۳۵. فایرستون، ژوزف؛ مک ال روی، مارک (۱۳۸۷) . مباحث کلیدی در مدیریت دانش جدید. ترجمهی احمد جعفر نژاد و خدیجه سفیری. تهران: موسسه کتاب مهربان نشر (نشر اصلی اثر، ۲۰۰۳)، ص ۱۳.
۳۶. فتاح، ناظم؛ قائدمحمدی، محمد جواد؛ شکری، بهنام (۱۳۸۹). “مدیریت دانش در مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی”. فصلنامه ی اندیشههای تازه در علوم تربیتی. ۵(۲) : ۱۱-۳۰.
۳۷. فرج پهلو، عبدالحسین؛ خجسته فر، مرجان (۱۳۹۰). “کاربرد مدل مطالعه زیر ساخت های مدیریت دانش در سازمانها در مراکز اطلاع رسانی: مطالعه موردی مرکز منطقهای اطلاع رسانی علوم و فناوری”. فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران. ۲۷(۱) : ۲۰۷-۲۳۱.
۳۸. فیروزشاهی، محسن؛ نورنگ، احمد؛ احمدوند، علی محمد؛ تربتی، امیر؛ ارسنجانی، محمد علی (۱۳۹۱). “ارائه الگویی فرایندی – عملیاتی به منظور اجرای نظام مدیریت دانش در سازمانها : با تمرکز بر سازمانهای دفاعی- نظامی”. فصلنامه راهبرد دفاعی. ۱۰(۳۶) : .۱۰۵-۱۳۹.
۳۹. کاظمی نژاد، نوشین؛ مهرانفر، فائزه؛ باقری، صبا (۱۳۸۹). “ارزیابی وضعیت موجودمدیریت دانش بر اساس مدل ساختمان مدیریت دانش”. فصلنامه رشدفناوری. شماره ۲۳: ۵۷-۶۳.
۴۰. کشاورزی، علی حسین؛ رمضانی، یوسف (۱۳۸۹). “بررسی رابطهی بین فرایند مدیریت دانش و شاخصهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه رابینز”. چشم انداز مدیریت دولتی. شماره ۳ : ۲۵-۴۶.
۴۱. کیوان آرا و دیگران (۱۳۹۰). “رابطهی مؤلفههای مدیریت دانش و هوش سازمانی در دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان”. مدیریت اطلاعات سلامت. ۸(۵) : ۶۷۳-۶۸۰.
۴۲. گودرزی، محمود و دیگران (۱۳۸۸).” ارتباط فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش مدیران ستادی سازمان تربیت بدنی”. مدیریت ورزشی. شماره ۲ : ۲۰۱-۲۱۴.
۴۳. گیلبرت، پروبست؛ استفان، راب؛ کایی روم، هاردت (۱۳۸۶). مدیریت دانش: ساخت بلوکها برای موفقیت. ترجمه و تدوین حسن یاریگر روش. تهران: انتشارات مؤلف.
۴۴. لاریجانی، حجت الله؛ نوری اصل، موسی ( ۱۳۸۸ ).” امکان سنجی ارائه مدیریت دانش در کتابخانههای عمومی استان آذربایجان شرقی”. فصلنامه دانش شناسی، ۲(۵) : ۷۳-۸۰.
۴۵. لطیفیان، احمد؛ امیری، غلامحسین (۱۳۸۷). فرایند مدیریت دانش در نظام آموزشی غیره رسمی دانشگاهها بر اساس نظریه نوناکا و تاکوچی. اولین همایش بین المللی آموزش و یادگیری غیر رسمی. دانشگاه فردوسی. مشهد.
۴۶. محمدی استانی، مرتضی؛ شعبانی، احمد؛ رجایی پور، سعید (۱۳۹۰).” امکان سنجی و پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی شهر اصفهان بر پایه مدل بوکوویتز و ویلیامز”. مطالعات تربیتی و روان شناسی پژوهش نامه کتابداری و اطلاع رسانی. ۱(۱) : ۲۳-۴۴.
۴۷. مختاری نبی، ابراهیم (۱۳۸۳) . ” تحول نقش کتابداران ومتخصصان اطلاع رسانی در مدیریت دانش” . مجله الکترونیکی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران. ۲(۲) : ۱-۱۴.
۴۸. مطلبی، داریوش (۱۳۹۰). “کتابخانههای دانشگاهی؛ درآمدزایی به چه قیمتی؟ ” . کلیات کتاب ماه، اطلاعات، ارتباطات و دانش شناسی. ۴(۴) : ۱-۳.
۴۹. مقیمی، محمد؛ رمضان، مجید (۱۳۹۰). پژوهش نامه مدیریت. جلد ۱۰. تهران : انتشارات راهدان.
۵۰. موسوی خانی، محمد؛ اجلی قشلاجوقی، مهدی؛ صفوی میرمحله، رحیم (۱۳۸۹). “ارائه مدلی برای سنجش میزان آمادگی سازمانها در زمینهی مدیریت دانش (مورد مطالعه: مرکز آمار ایران) “. پژوهشهای مدیریت دانش در ایران. ۱۴(۲) : ۲۲۱-۲۴۳.
- نوروزیان، میثم ( ۱۳۸۴ ).” کاربرد مدیریت دانش در بخش دولتی”، تدبیر، شماره ۱۵۶: ۲۴-۳۱.
- نوناکا، ایکوجیرو؛ تاکوچی، هیروتاکا ( ۱۳۸۵ ). شرکتهای دانش آفرین: چگونه شرکتهای ژاپنی نوآوری را محقق میسازند. ترجمه آناهیتا کاوه و سعید آنالویی. قم: سماء قلم.
۵۳. نیر، نجمه (۱۳۸۹). بررسی رابطهی بین مدیریت دانش با خلاقیت درمیان کتابداران کتابخانههای دانشگاهی شهر شیراز در سال ۱۳۸۹ پایان نامه کارشناسی ارشد علوم کتابداری و اطلاع رسانی، دانشکدهی علوم تربیتی و روانشناسی. دانشگاه شیراز.
۵۴. هاشمی، صدیقه سادات ( ۱۳۸۹).” ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاه علوم انتظامی”. فصلنامه مطالعات مدیریت انتظامی. ۵(۲) : .۱۸۳-۲۱۴.
۵۵. یقین لو، مهرانگیز (۱۳۸۹).” نقش کلیدی مدیریت دانش در تحولات سازمانها”. تدبیر. گزارش داخلی در چهاردهمین کنفرانس بینالمللی نفت، گاز و پتروشیمی. ۲۱۷ : ۷۶-۷۹.