شائمی، علی، برابری، مجتبی، (۱۳۹۰). کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان. مدیریت بازرگانی، دوره سوم، شماره ۸، صص ۱۰۱-۱۱۴٫
شریف آبادی، و کشورشاهی،(۱۳۹۱). ارتباط ابعاد ارزش ویژه ی برندو عملکرد سازمان بر اساس مدل CBBE،فصلنامۀ علمی پژوهشی کاوش های مدیریت بازرگانی،شماره ۶، صص ۲۲-۱٫
صفرزاده ح. خیری ب. و آقاسیدآقا ر. ( ۱۳۹۰ ). بررسی تأثیر عوامل زمینهای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان. مجله مدیریت بازاریابی، ۱۰، .۹۳- ۶۵
غفاری ، محمد ، رادمهر ، رضا ، (۱۳۸۹)، بررسی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در مدیریت گردشگری، همایش منطقه ای صنعت توریسم، دانشگاه آزاد خمینی شهر ،صص۳۲-۵۱٫
قاسمی نژاد،(۱۳۹۲)، بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان بانکهای خصوصی،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد رشت
کاظمی راد، شیرین(۱۳۸۸)، ؛ « بررسی تاثیر وفاداری مشتریان به برند بر ارزش ویژه برند ( جامعه مورد مطالعه : مشتریان کارت الکترونیکی بانک های خصوصی استان گیلان) » . پایان نامه کارشناسی ارشد.
گنجی نیا،حسین و اخوان فومنی،سمانه،(۱۳۹۱)، نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا، مدیریت بازرگانی،www.SYSTEM.PARSIBLOG.com
گیلانی نیا، شهرام ؛ موسویان، جواد ،( ۱۳۸۹)، تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی ، فصلنامه مدیریت صنعتی ، ، شماره ۱۴،صص۳۳-۴۲٫
نصیری پور ، اشکان . گوهری ، محمود رضا . نفیسی ، ابوالفضل ؛(۱۳۹۱)، « رابطه برند سازی و شاخص های عملکردی » . مجله مدیریت سلامت ، شماره ۱۳
سالار، جمشید،علیخان گرگاوی الکامی ،ولی الله جعفری (۱۳۹۲)، عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری،پایا نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه علوم و تحقیقات مازندران
دهقانی سلطانی، مهدی و محمدی، اسفندیار،(۱۳۹۲)، بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف کنندگان از توسعه برند،مدیریت بازرگانی،دوره ۵،شماره۱،صص۱۰۴-۸۶٫
Abbasi Hamed, Abbasi Hamid Reza, Hajirasouliha Mahsan,(2014), Investigating the effects of different levels of CRM investment on development of brand equity, Management Science Letters,n4,pp 647–۶۵۰
Athanasios Krystallis n, PolymerosChrysochou,(2013), The effects of service brand dimensions on brand loyalty, Journal of Retailing and Consumer Services,3(18),1-9.
Atilgan, E., Aksoy , S., and Akinci , S. (2007) .“ Determinants of the brand equity ”, Marketing Intelligence and Planning , Vol.23 No.3 , pp. 237-248 .
Baldauf , A., Cravens , K.S. and Binder , G. 2008 . “Performance consequences of brand equity management: evidence from organizations in the value chain ” , Journal of Product and Brand Mnagement , Vol.12 No.4 , pp.220-236.
Bianchi, C., Pike, S., Lings, I. (2014). Investigating attitudes towards three South American destinations in an emerging long haul market using a model of consumer-based brand equity (CBBE). Tourism Management, 42, 215-223.
Bornmark , H., Goransson, A., and Svensson , C.(2005), “ A study to indicate the importance of brand awareness in brand choice”, Bachelor degree dissertation International Business Program, Kristianstad University.
Boo S. Busser J. & Baloglu. (2010). A model of customer-based brandequity and its application to multiple destinations. Journal of TourismManagement, 219-230.
Charnatony, L., & Cottam, S. (2008). “International brand factors driving successful fainacial services brands”, European Journal of Marketing, 40 No.5/6, 611-633
Clottey . T.A., Collier, D.A., and Stodnick, M. (2008), “Drivers of customer loyalty in a retailstore environment”, Journal of Service Science, Vol.1 No.1, pp. 35-48.
Cropanzano, R., Chrobot-Mason, D., Rupp, D. E., & Prehar, C. A. (2004). Accountability for corporate injustice. Human Resource Management Review,14(1), 107-133.
Fournier, S. (2001), “Consumers and their brands: developing relationship theory in consumer research”, Journal of Consumer Marketing, Vol. 24 No. 4, pp. 343-74.
Gil, R. BravoE. Fraj Andres and E. Martinez Salinas. (2007), “Family as a source of consumer-based brand equity”, Journal of Product & Brand Management, Vol. 16, No. 3, pp. 188–۱۹۹٫
Keller, K. L. (2008), “Strategic Brand Management-Building, Measurig, and Managing Brand Equity (3rd ed.,) ”, United States: PEARSON – Prentice Hall.
Kim, Hong-Bumm; Kim, Woo Gon, And An, Jeong A.(2003), “The Effect of Consumer-Based Brand Equity on Firms’ Financial Performance”, Journal of Consumer Marketing, 20 (4), 335-351.
Krishnan, H. S. (1996). Characteristics of memory associations: A consumer-based brand equity perspective. International Journal of research in Marketing,13(4), 389-405.
Kladou, S., & Kehagias, J. (2014). Assessing destination brand equity: An integrated approach. Journal of Destination Marketing & Management, 3(1), 2-10.
Liao, S., & Cheng, C.C.J. (2014). Brand equity and the exacerbating factors of product innovationfailure evaluations: A communication effect perspective. Journal of Business Research, 67(1),2919-2925.
-Loay Salhieh, Jamal Abu-Doleh, Nada Hijazi, (2011) “The assessment of e-banking readiness in Jordan”, International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management, Vol. 4 Iss: 4, pp.325 – ۳۴۲
Orth U.R. & Green M.T. (2010). Consumer loyalty to family versus nonfamilybusiness: The role of store image, trust and satisfaction, Journalof Retailling and Consumer Service, 16(4), 248-259.
Olsen, B. (1993), “Brand loyalty and lineage: exploring new dimensions for research”, in Rothschild, M. and McAlister,L. (Eds), Advances in Consumer Research, Vol. 20, Association for Consumer Research, Provo, UT, pp. 575-9.
Rumman As’ad, H. Alhadid Anas Y.(2014), The Impact of Social Media Marketing on Brand Equity: An Empirical Study on Mobile Service Providers in Jordan, Rev. Integr. Bus. Econ. Res. Vol 3(1) pp.315-326.
Rezvani,M..,Khodadad hosseini.h., Samadzadeh,M.M.,(2012)“Investigating the Role of Word of Mouth on Consumer Based Brand Equity Creation in Iran’s Cell-Phone Market”, Journal of Knowledge Management,vol.8,pp. 1-15.
Reynolds, T., & Phillips, C., (2009). “In Search of True Brand Equity Metrics: All Market Share Ain’t Created Equa”. Paper in review, Journal of Advertising Research.
Samiei N. & Jalilvand m. (2012). The Effect of electronic word of mouth on brand image and purchase intention: An empirical study in the automobile industry in Iran. Journal of Marketing Intelligence& Planning, 30(4), 5–۵٫
van Doorn, J., & Leeflang, P. S. (2014). Does the importance of value, brand and relationship equityfor customer loyalty differ between Eastern and Western cultures?. International BusinessReview, ۲۳(۱), ۲۸۴-۲۹۲٫
ضمائم
الف- پرسشنامه
به نام خدا
با سلام
و با تشکر، به خاطر وقت گران مایه ای که در اختیار بنده قرار داده اید.
پرسشنامه ای که پیش روی شماست در راستای انجام پژوهشی با نام ” بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف کننده در بازار خدمات: مطالعه موردی مصرف کنندگان اینترنت پرسرعت(ADSL) شرکت مخابرات استان گلستان” طراحی شده است. مسلم است که پیشرفت در این پژوهش جز با مساعدت شما محقق نخواهد شد و پژوهشگر برای پیشبرد اهداف تحقیق نیازمند همکاری صمیمانه و صبورانه شما می باشد.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
با سپاس فراوان
اسماعیل هدایتی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- گرایش بازاریابی رشت
* توجه *
– برند (مارک) مورد نظر خود را در نظر گرفته و با توجه به آن به سوالات زیر پاسخ دهید