-
- در بازار تولید درب، خریداران چقدر قدرت چانه زنی دارند؟
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- کارخانه چند درصد از ظرفیت خود را در تولید درب ها مورد استفاده قرار می دهد؟
بالای ۸۰% بین ۶۰% تا ۸۰% بین ۴۰% تا ۶۰% بین ۲۰% تا ۴۰% زیر ۲۰%
-
- موارد زیر چقدر در بالا رفتن فروش شرکت تاثیر داشته است؟
طراحی محصولات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
زیبایی محصولات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
کیفیت محصولات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
تنوع محصولات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
عمر محصولات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
توجه به نیاز مشتری: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
شرکت در موارد زیر چقدر انعطاف پذیر است؟
طراحی محصولات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
رنگ های متفاوت: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
ابعاد متفاوت: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
کیفیت متنوع: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
خدمات پس از فروش: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- صرفه جویی به مقیاس (یعنی کاهش تدریجی و بلند مدت هزینه ی متوسط) چقدر در مورد جنس ورق استفاده شده در درب، فوم پر کننده ی فضای درب، نقاشی درب، و… رعایت می شود؟
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- صرفه جویی به مقیاس (یعنی کاهش تدریجی و بلند مدت هزینه ی متوسط) بر موارد زیر چقدر اثر گذار است؟
استحکام: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
زیبایی: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
طراحی: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
عمر درب ها: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- میزان همکاری عرضه کنندگان مواد اولیه(نظیر ورق، فوم پر کننده ی درب، رنگ، و …) و توزیع کنندگان محصولات ساخته شده به چه میزان است؟
بسیار خوب و زیاد خوب و زیاد بدون نظر کم و ناچیز بسیار کم و نه چندان خوب
-
- هزینه های تحقیقاتی مربوط به تولید محصولی در موارد زیر چقدر مؤثر بوده است؟
طراحی: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
زیبایی: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
کیفیت: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
بهبود عمر محصولات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
-
- هر یک از موارد زیر تا چه حد توانسته پاسخگوی نیازهای مشتریان )از جمله تنوع طرح، تنوع رنگ، کیفیت، و نیاز به صنایع دیگر برای تکمیل درب( باشد؟
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
-
هزینه های انرژی: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
حمل و نقل: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
دستمزد: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
مالیات: بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم
-
- محصولات استاندارد شرکت تا چه حد توانسته اند نیازهای مشتریان را تأمین کنند؟
بسیار زیاد زیاد بدون نظر کم بسیار کم