برادران حسن زاده، رسول؛ پورصادق، ناصر؛ شکوری ملکی، لیلا(۱۳۸۸)، بانکداری الکترونیکی و کاربرد کارتهای بانکی در بهبود عملکرد بانک، فراسوی مدیریت، سال دوم، شماره ۸، بهار ۱۳۸۸، صص ۲۱۵- ۱۸۹٫
پور کیانى،محمد؛ نکویى، نجفى، حدیث(۱۳۸۹)؛ راهى هموار در پیچ و خم هاى سازمانى، مجله توسعه مدیریت، شماره ۸۱٫
تقی زاده، هوشنگ؛ تقی پوریان، محمدجواد؛ خزائی پول، امیر(۱۳۹۱)، بررسی تاثیر رضایت مشتری برتبلیغات دهان به دهان و تمایل به تغییرمطالعه موردی شعبات بانک ملی استان مازندران. چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی.
تمپورال، پائول(۱۳۸۲).علایم تجاری در آسیا. ترجمه محمد ابراهیم گوهریان، تهران: امیر کبیر.
جلیلوند، محمدرضا؛ ابراهیمی، ابوالقاسم(۱۳۹۰)، تأثیر ارتباطات دهان به دهان بر خرید خودروهای داخلی(مطالعه موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو)، نشریه مدیریت بازرگانی، ۳(۹)، صص ۷۰- ۵۷٫
حسنقلی پور، طهمورث؛ رهروی، الناز؛ عباچیان قاسمی، رضا(۱۳۹۲)، مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش بینی کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت های هواپیمایی(مورد مطالعه شرکت هواپیمایی ایران ایر)، مجله مدیریت بازرگانی، دروه ۵، شماره ۶٫
حسینی، میرزا حسن(۱۳۹۰)، بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند در بازار فرآورده های لبنی، چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره ۵، بهار ۱۳۹۰، ص ص ۷۹- ۵۷٫
خبیرى، محمد؛ محمدى، رزگار؛ صادقى، رضا(۱۳۹۲)، بررسى عوامل مؤثر بر مشارکت مشتریان باشگاه های بدنسازی در ارتباط دهان به دهان، مجله پژوهش هاى کاربردى در مدیریت ورزشى، شماره ۴، ص ۷۹-۸۶٫
دهقانیان، حامد؛ عبداللهیان، یحیی(۱۳۹۲)، بررسی اثرات آمیخته بازایابی ۴P’s بر روی ارزش ویژه برند، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، گرایش بازاریابی و صادرات، موسسه آموزش عالی البرز.
رادمهر، رضا(۱۳۹۰)، بررسی تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در مدیریت گردشگری، اولین همایش بین المللی مدیریت گردشگری و توسعه پایدار.
رشیدی، حسن؛ رحمانی، زین العابدین(۱۳۹۲)، برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری. مجله اقتصادی شماره های ۹ و ۱۰ ، آذر و دی ۱۳۹۲، صفحات ۸۰- ۶۵٫
رنجبریان، بهرام؛ رشیدکابلی، مجید؛ صنایعی، علی؛ حدادیان، علیرضا(۱۳۹۱)، تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران، مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره ۴، شماره ۱۱، بهار ۱۳۹۱، صص ۷۰- ۵۵٫
روستا، احمد؛ مدنی، فاطمه(۱۳۸۹)، تأثیر کیفیت خدمات و تصمیمگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه، چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره ۱، بهار ۱۳۸۹، صص ۷۵- ۵۹٫
سلیمانی، علی(۱۳۸۹)، شاخص های مالی در ردیابی وضعیت و ارزش برند “، فصل نامه برند، شماره ۵(پاییز)، صص ۳۰-۲۶٫
سیدجوادین، سیدرضا؛ یزدانی، شهره(۱۳۸۴)، بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی(مطالعه موردی بانک سامان)، نشریه دانش مدیریت، شماره ۷۰ ، صص ۶۱- ۴۵٫
شائمی، علی؛ براری، مجتبی(۱۳۹۰)، کانون کنترل و ارتباط دهان به دهان در میان مصرف کنندگان، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مدیریت بازرگانی، دوره ۳، شماره ۸، تابستان ۱۳۹۰، صص ۱۱۴- ۱۰۱٫
صحت، سعید؛ گراوند، عادله؛ قبادی، لیلا(۱۳۹۰)، بررسی نقش اصلی تبلیغات در صنعت بیمه، تازه های جهان بیمه، خرداد ۱۳۹۰، شماره ۱۵۶،صص ۱۴- ۵٫
صفرزاده، حسین؛ خیری، بهرام و آقاسیدآقا، ریحانه(۱۳۹۰)، بررسی تأثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان، مجله مدیریت بازاریابی، ۱۰، صص ۹۳-۶۵٫
طالقانی، محمد و حسنی مقدم، شیوا(۱۳۹۰)، تأثیر هیجان مصرف بر رضایت مشتری و تبلیغات شفاهی، مجله تبلیغات بازرگانی، شماره ۴۲ .
غفارى آشتیانى، پیمان؛ صفرى سنجابى، احمد(۱۳۸۹)، گذر از دوران جذب به فصل وفادارى مشترى، مجله توسعه مدیریت، شماره ۸۱٫
غفاری آشتیانی، پیمان؛ عباسی، مریم؛ چارستاد، پروانه(۱۳۸۸)، تحلیلی برعوامل موثر بر تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی، سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی.
تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) ... - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین